Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring Greek EFL Teachers’ Perceptions and Practices on the Implementation of Blended Learning in Primary and Secondary Education: The Impact of the COVID-19 Era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Mavroudi, Kyriaki Kalliopi
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study was the investigation of the integration of blended learning (BL) pedagogy in English as a Foreign Language (EFL) contexts in Greece. Specifically, it aimed at exploring EFL teachers’ perceptions and practices on BL before and during the COVID-19 pandemic, as well as their attitudes towards the implementation of BL post-pandemically. Taking the exceptional circumstances t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of the students of the Hellenic Open University regarding the effect that has their physical presence in the face to face meetings on the achievement of teaching objectives. A case of students who are residents of remote Greek isles. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Γιώρης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις (ΟΣΣ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) συμβάλλουν σημαντικά στη διαδικασία της μάθησης. Προσφέρουν τη δυνατότητα για «πρόσωπο με πρόσωπο» επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευόμενων και των Καθηγητών – Συμβούλων. Ωστόσο, η παρουσία στις συναντήσεις των φοιτητών δεν είναι πάντα εύκολη και ειδικότερα αυτών που μένουν σε νησιωτικές περιοχές. Στην παρούσα εργασί...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΤΣΕΑΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Recent decades have been characterized by technological innovations which have had significant influence on the realm of education. These changes have brought about implications in the domain of TESOL, as language learners need a wide variety of technical and cognitive abilities to become active members in the global society. The intent of this study is to provide an overview of the educational re...