Κριτήρια αναζήτησης: Τεχνητή νοημοσύνη
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τεχνητή νοημοσύνη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The changes brought about by the digital era in journalism and the challenges in journalistic ethics in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 8-3-2025 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΓΛΑΡΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην Ελλάδα στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου, η εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, η εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Δημοσιογραφία των Πολιτών, αλλά και η πρόσφατη και διαρκής ενσωμάτωση της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα των πολιτών και των επαγγελματιών δημοσιο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of ChatGPT on education [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΘΩΜΑΣ ΤΣΑΓΚΑΤΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Το ChatGPT, ένα εξελιγμένο γλωσσικό μοντέλο που αναπτύχθηκε από την OpenAI, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο ως εργαλείο για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης. Η παρούσα διατριβή διερευνά την εφαρμογή του ChatGPT στην εκπαίδευση, με ιδιαίτερη έμφαση στις αντιλήψεις των Ελλήνων φοιτητ(ρι)ών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση του στις σπουδές τους. Τα βασικά ευρήματα αυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Artificial Intelligence in Graphic Design [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-9-2024 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) αποτελεί κορυφαία τεχνολογία με εφαρμογές που καλύπτουν πολυάριθμους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στον γραφιστικό σχεδιασμό, εστιάζοντας στην επίδρασή της στον τομέα αυτό. Η μελέτη αναδεικνύει διάφορα πλεονεκτήματα, όπως η αυτοματοποίηση εργασιών, η δημιουργία π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Human Action Recognition [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-9-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΖΟΥΒΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στο σώμα μας υπάρχουν οι αρθρώσεις οι οποίες μας υποβοηθούν να εκτελούμε τις κινήσεις που επιθυμούμε. Στην αρχή απλές αλλά όταν συνδυαστούν μπορούν να γίνουν και αρκετά σύνθετες καμιά φορά. Λόγω της φύσης αυτής του ανθρώπινου σώματος και των πολύπλοκων κινήσεων που εκτελούμε καθίσταται πολύπλοκη η αναγνώριση αυτών των ενεργειών από τα διάφορα τεχνολογικά εργαλεία που διαθέτουμε σήμερα. Είναι σημαν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Artificial intelligence algorithms in pharmaceutical treatment of stroke [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-2-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΩΓΑΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Βιοπληροφορική και Νευροπληροφορική (ΒΝΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΑΕΕ) αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες θνητότητας και νοσηρότητας παγκοσμίως, ενώ μεγάλο ποσοστό των ασθενών που καταφέρνει να επιβιώσει, υποφέρει από διαφόρων μορφών ημιπληγίες ή χρόνιες αναπηρίες. Τα κινητικά αυτά προβλήματα προκαλούν μείωση της ανεξαρτησίας των ασθενών, με σοβαρό αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των ιδίων αλλά και των συγγενών τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Serious games techniques in the collection and emotional annotation of speech samples [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-9-2023 Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΑΤΣΟΥΛΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Ακουστικός Σχεδιασμός και Ψηφιακός Ήχος (ΑΣΠ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, διερευνά τη διασταύρωση της αναγνώρισης συναισθημάτων ομιλίας (Speech Emotion Recognition – SER) και των βιντεοπαιχνιδιών, αξιοποιώντας εργαλεία όπως την (Unreal Engine 5) για την προώθηση της κατανόησης συναισθημάτων στα βιντεοπαιχνίδια. Εξετάζει την ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών, τον εξοπλισμό ήχου, την επεξεργασία ψηφιακού σήματος και την παραγωγή μουσικής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Machine Learning in Accounting and Finance Research: A Literature Review [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-03-2022 [2022-03-03] Συγγραφέας: ΛΙΑΡΑΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In recent years, accounting and finance scholars have shown a growing interest in using machine learning for research. By combining bibliographic coupling and literature review, this study analyzes (181) papers from (47) established quality journals in the field of accounting and finance published between 1998 and 2021; it addresses three interrelated research questions: (RQ1) How is research on t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Artificial intelligence and smart home [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κώτσιας, Βαγγέλης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει συστήματα τα οποία αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους με σκοπό τη βέλτιστη απόδοση των συστημάτων σε ένα έξυπνο σπίτι. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν εύρεση τρόπων για την εξοικονόμηση ενέργειας από φυσικούς πόρους και όχι μόνο. Αρωγός μας ήταν η τεχνητή νοημοσύνη και πιο συγκεκριμένα τα συστήματα σκίασης στα ανοίγματα των σπιτιών. Ένα σπίτι αποτέλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategy Game Systems: User Interfaces for Scientific Events [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κόλλιας, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μια προσπάθεια εξέλιξης του παιχνιδιού στρατηγικής «RL Game». Σκοπός της είναι αναπτυχθεί ένας δελεαστικός client-παιχνίδι για τον τελικό χρήστη και τη συμμετοχή σε επιστημονικά δρώμενα. Το «RL Game» είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής με επιθυμητό αποτέλεσμα να φέρει τους χρήστες-παίκτες σε επαφή με την μηχανική μάθηση και την επίδειξη της λειτουργίας της. Παίζετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application of Artificial Intelligence in banking [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-2019 [2019-05] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΝΕΛΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα σύνολο τεχνολογιών αιχμής που θα φέρουν την επανάσταση στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών καθώς οι τεχνολογίες αυτές έχουν την δυνατότητα να μετασχηματίσουν όλες τις διαδικασίες στον τραπεζικό τομέα. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παρέχει στις τράπεζες πληροφορίες για τους πελάτες τους μέσω αναλυτικών προβλέψεων σε πραγματικό χρόνο, δίνοντάς τους έτσι την ευκα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Credit Risk modeling using artificial intelligence techniques [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΞΕΝΙΤΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Modeling techniques based on artificial intelligence (AI) are widely used in credit risk modeling. In this work, we focus on two modeling techniques, the Support Vector Machine (SVM) and Artificial Neural Networks (ANN). We apply the above techniques on three types of datasets. The first dataset is a simple artificial dataset. It contains two predicting variables that produce a response that conta...
Ημερομηνία: 2010 [2010] Συγγραφέας: Πατριαρχέας, Κυριάκος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Περίληψη (Abstract): Οι ασύγχρονες εκπαιδευτικές υπηρεσίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σεχρόνο ύστερο από το χρόνο παραγωγής τους και ξεπερνώνταςγεωγραφικούς περιορισμούς, παρέχουν ένα μαθητοκεντρικό πρότυπο, πουεπιτρέπει στους φοιτητές να μάθουν στο ρυθμό τους και να εξερευνήσουν τουλικό σε οποιοδήποτε βάθος επιθυμούν.Τα τελευταία χρόνια ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, αλλάκαι εταιρειών, εφαρμόζει ασύγχρ...