Κριτήρια αναζήτησης: Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ’Prison education: motivation, barriers and benefits of prisoners' participation – the case of the Second Chance School of a Corfu Correctional Facility " [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ζάγουρα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το 2004, στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικότερα της εκπαίδευσης των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, ξεκινά επίσημα ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε) στα Καταστήματα Κράτησης της χώρας μας. Ένας θεσμός, που λειτουργεί ως γέφυρα επικοινωνίας των κρατουμένων με τη ζωή έξω από τη φυλακή, που προωθεί τον αυτοκαθορισμό και την ενδυνάμωση των εμπλεκόμενων, με σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the adult educator in strengthening the expectations of adult learners in the Penitentiary Stores of Second Chance Schools (SDE) [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ηλία, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η δημιουργία Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) δίνει την ευκαιρία σε μια μερίδα ανθρώπων να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που είναι απαραίτητες, προκειμένου να αποκτήσουν το απολυτήριο γυμνασίου. Ειδικότερα, η ίδρυση σχολείων δεύτερης ευκαιρίας εντός σωφρονιστικών καταστημάτων αποτελεί έναυσμα για τη δημιουργία μιας κοινωνίας που σέβεται τους ανθρώπους της, ακόμα και ότ...
Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: Καγιαβή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο να διερευνήσει τη χρήση της τέχνης και της αισθητικής εμπειρίας ως διδακτικές πρακτικές, όταν αξιοποιούνται σε ένα περιβάλλον που πληροί τους όρους για να εφαρμοστεί η Πολυδιάστατη Μάθηση. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται η δυνατότητα εφαρμογής της θεωρίας της Πολυδιάστατης Μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων -ιδιαίτερα των εκπαιδευομένων των Σχολείων Δεύτερης Ε...
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: Νέμτσης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει πόσο αποτελεσµατικά χρησιµοποιούνται – κατά την εκπαίδευση στη νέα ελληνική γλώσσα, στο πλαίσιο της θεµατικής περιοχής του γλωσσικού γραµµατισµού, στα Σ.∆.Ε. – διδακτικές πρακτικές, συµβατές µε τις βασικές θεωρητικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της φύσης και του αριθµού των προβληµάτων που χαρακτηρίζουν τη µέ...
Ημερομηνία: 6-2004 [2004] Συγγραφέας: Αλεξανδρή Ευσταθία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία,που εκπονείται στα πλαίσια µεταπτυχιακής εργασίας, έχει ως στόχο να παρουσιάσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσµατική διδασκαλία του µαθήµατος της νεοελληνικής γλώσσας σε σχολεία διαπολιτισµικά και δεύτερης ευκαιρίας.Αρχικά τίθενται τα κριτήρια αποτελεσµατικής διδασκαλίας των γλωσσικών µαθηµάτων σε Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας και ∆ιαπολιτισµικά Σχολεία.Παρουσιάζεται στ...