Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for a Tourist Destination. Case study: Prefecture of Heraklion, Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ανέκαθεν, ο τουρισμός αποτελούσε και αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αναμφισβήτητα, χαρακτηρίζεται ως κύριος μοχλός ανάπτυξης μιας χώρας, καθώς ενισχύει όλους τους τομείς παραγωγής, μεταβάλλει τα κοινωνικά δεδομένα και βοηθάει, ιδιαίτερα, στην περιφερειακή και τοπική της ανάταση. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ελλάδα, και ειδικότερα ο νομός Ηρακλείου Κρήτης, υπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan. Accommodation properties of tourism destinations. Case study: Athens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αποστολόπουλος, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Κατά την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, γίνεται προσπάθεια αποτύπωσης στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ, με συγκριτική εξέταση και αξιολόγηση των καταλυματικών μονάδων του τουριστικού προορισμού της Αθήνας. Στο πρώτο κεφάλαιο, στο πλαίσιο της συγγραφής της θεωρητικής τεκμηρίωσης της εργασίας, εισάγονται οι αρχές του περιγράμματος του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ. Επίσης, εντοπίζονται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plan- Case Study: Municipality of Kastoria [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μάντσιου, Ελεονώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του υφιστάμενου τουριστικού προϊόντος του Δήμου Καστοριάς και η κατάστρωση Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδίου Μάρκετινγκ. Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τουριστικό περιβάλλον, η οικονομική ανάπτυξη και επιβίωση ενός τουριστικού προορισμού καθιστά αναγκαία την υλοποίηση στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ. Έτσι, ο σχεδιασμός ενός τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism Marketing Plan for the Development of Spa Tourism and Wellness Tourism in Kaiafa's Area [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: Καμπίλαυκου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής του Καϊάφα Ηλείας. Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής,δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη δύο υποτομέων του τουρισμού υγείας,του ιαματικού/θερμαλιστικού τουρισμού και του τουρισμού ευεξίας. Στόχος είναι η ύπαρξη μιας βάσης για την εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του ιαματικού/θερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα υφεσιακή οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας, ο τουρισμός θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας καθώς οι διεθνείς επισκέπτες αυξάνονται, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξάνεται, ενισχύοντας σημαντικά το ΑΕΠ. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων και η ενίσχυση των υπαρχουσών αγορών στον τουρισμό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ελληνική οικονομία. Σκοπός της παρούσας διπλω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plans. Case Study "Tourist Promotion Plan of Arta prefecture" [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Μπόκου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πηγές εσόδων, ίσως την σημαντικότερη, για τις παραδοσιακά τουριστικές περιοχές. Ο βασικότερος παράγοντας διαφοροποίησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος αλλά και οι κυριότεροι πόλοι έλξης της τουριστικής ζήτησης αποτελούν κατά κύριο λόγο οι τουριστικοί προορισμοί μιας χώρας. Όποτε, καθιστάτε αναγκαία η ενίσχυση της προβολής των τουριστικών προ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The strategic marketing plan for the development of dance tourism in the Municipality of Patras [Αγγλική] Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: Καρλής, Αγαθάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας να αναπτυχθεί ο χορευτικός τουρισμός στον Δήμο Πατρέων. Με δεδομένο της δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει τον πυλώνα που θα βοηθήσει την περιοχής μας να ανακάμψει. Με την ανάπτυξη αυτής της μορφής του τουρισμού η περιοχή μας θα έχει την δυνατότητα να δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A STRATEGIC MARKETING PLAN FOR THE PROMOTION OF THE TOURISM PRODUCT OF AIDIPSOS' THERMAL SPIRNGS [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-02-2016 [2016-02-28] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ-ΜΥΡΤΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα ανάλυση, επιχειρείται η κατασκευή ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για το τουριστικό προϊόν των λουτρών Αιδηψού. Η στρατηγική ανάλυση βασίζεται στη στατιστική ανάλυση που έγινε στα δεδομένα της πρωτογενούς έρευνας μέσω ερωτηματολογίων σε δείγμα τουριστών και επιχειρήσεων, αλλά και στην ανάλυση SWOT . Η στρατηγική ανάλυση μας οδηγεί στην κατασκευή ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδ...