Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική Επικοινωνίας
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική Επικοινωνίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Public awareness and familiarization with traditional culture. The case of communication policy of the Folklore Museum Skoufas, in the city of Arta. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Παπαδημητρίου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική κληρονομιά συμβάλλει στην ανάπτυξη ενός τόπου αποτελώντας τη γέφυρα που συνδέει το παρελθόν με το μέλλον. Τα λαογραφικά μουσεία, αποτελώντας μια σημαντική πραγματικότητα στο μουσειακό διεθνές τοπίο, διατηρούν την πολιτισμική κληρονομιά και την τοπική παράδοση αναβιώνοντας τον παραδοσιακό τρόπο ζωής και αναδεικνύοντας την ιστορική αλήθεια του εκάστοτε λαού. Στη σύγχρονη όμως εποχή της...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Βαγιάνου, Άννα Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας αποτελούν θεμελιώδες δικαίωμα κάθε φυσικού προσώπου. Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, δημόσιες αρχές, υπηρεσίες ή φορείς που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα οφείλουν να τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει, αναλύσει και αξιολογήσει το επίπεδο συμμόρφωσης τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "APF Pride Festival": Study of cultural event, communication strategy and its contribution to the integration of the LGBTQI+ community. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Λαζαρίδου, Μελίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρακάτω διπλωματική εργασία ξεκίνησε από το ενδιαφέρον για την μελέτη του τρόπου που παρουσιάζεται και απαντάται η διαφορετικότητα των ανθρώπων στον σύγχρονο κοινωνικό ιστό, ως μέρος του πολιτισμού του. Επικεντρώθηκε στη μελέτη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που απαρτίζεται από ανθρώπους που διαφοροποιούνται από το σύνολο ως προς τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό και τον προσδιορισμό του φύλου. Οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The organization and communication strategy of cultural routes as a means of attracting the local community. The example of the "Sanctuary of Avlidia Artemis". [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΔΑΥΡΗ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Με την εργασία αυτή διερευνάται η προσέγγιση και η εξοικείωση του τοπικού πληθυσμού με την πολιτιστική κληρονομιά του, εφαρμόζοντας μία στρατηγική επικοινωνίας και προσέλκυσης κοινού, από την τοπική αυτοδιοίκηση και τους πολιτιστικούς φορείς, αξιοποιώντας το σχεδιασμό πολιτιστικών διαδρομών, καθώς αυτή η προσέγγιση ενισχύει πολλαπλασιαστικά την τοπική και οικονομική ανάπτυξη. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Intangible Cultural Heritage and its contribution to the promotion and sustainable development of local communities: The case of the custom of Fanoi in the city of Kozani, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Βόμβα, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση να προσεγγίσει τη σύγχρονη θεώρηση της Άυλης Πολιτισμικής Κληρονομιάς (ΑΠΚ), τους μηχανισμούς διαφύλαξής της και τον ρόλο της ως παράγοντας προβολής και αειφορικής διαχείρισης της πολιτισμικής κληρονομιάς και της ανάπτυξης των τοπικών κοινοτήτων. Η προσέγγιση συμπληρώνεται με την παρουσίαση δύο παραδειγματικών περιπτώσεων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy and cultural organisasions.The case of Lykeio Ellinidon Serron. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ιωαννίδου, Στεφανία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των αιώνων κατέστη σαφές ότι ο πολιτισμός αποτελεί δικαίωμα των ανθρώπων σε ολόκληρη την οικουμένη, καθώς η συμβολή του και η σημασία των επιτευγμάτων του, τόσο σε υλικό όσο και σε άυλο πολιτιστικό επίπεδο, είναι αδιαμφισβήτητα στην πορεία της ανθρωπότητας. Για να διαφανεί όμως η σημασία και η συμβολή του απαιτείται άρτια πολιτιστική διαχείριση από τους υπεύθυνους των εκάστοτε φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Rooted Everyday awareness campaign. Branding and communication strategy of a Mediterranean initiative for landscapes of high ecological value maintained by human practices. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ζαφειροπούλου, Αλεξία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της κλιματικής κρίσης, με την ταχύτατη διάδοση μηνυμάτων και ιδεών μέσω της τεχνολογίας και της δύναμης της εικόνας, οι πολιτιστικοί οργανισμοί οικολογικού χαρακτήρα τείνουν να αναζητούν τα μέσα με τα οποία θα μπορέσουν να ευαισθητοποιήσουν το κοινό και να διαμορφώσουν μια συνείδηση αλληλεγγύης και διάθεσης προστασίας των ιδανικών εκείνων και των ηθικών αξιών που θα οδηγήσουν σε μια βιώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication and marketing strategy of the Cultural Center of the Region of Central Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Τσιφλικλή, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Εδώ και πολλά χρόνια ο πολιτισμός έπαψε να αφορά τους λίγους κι έγινε σημείο αναφοράς για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Ξεπεράστηκε η ελιτίστικη τάση να αποτελεί προνόμιο των λίγων μόνο δημιουργών και να απευθύνεται σε περιορισμένες ομάδες πολιτών. Εξάλλου, εξ ορισμού αφορά το σύνολο της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και η τεχνολογική εξέλιξη, με τα εργαλεία επικοινωνίας που προσφέρει, μπορεί να αξιοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural and Communication Strategy for the Promotion of Cultural Activities in Local Government - The case of the Municipality of Glyfada [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Λύγουρη, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετασθούν οι μέθοδοι και οι πρακτικές επικοινωνίας του Δήμου Γλυφάδας στο πραγματικό και ψηφιακό περιβάλλον, να αναλυθεί η επικοινωνιακή στρατηγική στα πλαίσια της πολιτιστικής δράσης του πολιτισμικού οργανισμού του Δήμου Γλυφάδας - Κ.Α.Π.ΠΑ. και να αναδειχθεί η σύνδεση του Δήμου με τον Πολιτισμό και τους τρόπους επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The message as a tool for the analysis and interpretation of the communication strategy for audience development in cultural organizations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Κολόκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΜΑΪΟ 2023. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τη χρησιμότητα του μηνύματος ως εργαλείου ανάλυσης και ερμηνείας της επικοινωνιακής στρατηγικής για τη διατήρηση και διεύρυνση του κοινού στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, σε μια προσπάθεια εννοιολογικής προσέγγισης του μηνύματος, θα επιχειρήσουμε να προσδιορίσουμε κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Communication policy of the Hellenic Film Archive: the case of the Cinema Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: Λεμονίδου, Δέσποινα-Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εντάσσεται στο γνωστικό πεδίο της Πολιτιστικής Επικοινωνίας και της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και εξετάζει ως μελέτη περίπτωσης την Ταινιοθήκη της Ελλάδας και το Μουσείο Κινηματογράφου. Μέσα από μία ιστορική ανασκόπηση της εξέλιξης του κινηματογράφου, την ίδρυση και την εξέλιξη των πρώτων Ταινιοθηκών, την ίδρυση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Αρχείων (FIAF) το 1938, κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication, regional museums and digital technology: Suggestions for the communication management of the Museum of Modern Greek Art in Rhodes [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με ποιους τρόπους μπορούν τα περιφερειακά μουσεία τεχνών να ανταποκριθούν στις νέες παγκόσμιες προκλήσεις και κοινωνικές ανάγκες για μάθηση και αναψυχή; Πώς αξιοποιούν τις νέες τάσεις στην πολιτιστική επικοινωνία και τα ψηφιακά μέσα; Πώς μπορούν να εμπνεύσουν τον επισκέπτη και να τον κάνουν συμμέτοχο στην αποστολή, τις αξίες και τις δράσεις τους; Ποιος είναι ο ρόλος τους στην περιφερειακή ανάπτυξη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The reform of pre-industrial heritage sites as cultural institutions. The case of the "Kamini" multi-site, in Galatsi and the "Iakovos Kampanellis" Theatrical Museum, in Naxos. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι χώροι προβιομηχανικής κληρονομιάς εντάσσονται στον σύγχρονο κοινωνικό ιστό των πόλεων ως άρρηκτα συνδεδεμένο μέρος τους, μέσω της αναμόρφωσής τους σε χώρους πολιτισμού. Αφενός, λοιπόν, επιτυγχάνεται η ανάδειξη της σπουδαιότητάς τους ως βιομηχανικών μνημείων, τα οποία τεκμηριώνουν μνήμες και αξίες του παρελθόντος, προσδιορίζοντας την ταυτότητα και τον χαρακτήρα της πόλης και αφετέρου, διαδραματί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy of cultural organizations in the municipality of Kymi-Aliveri [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Ηλίας, Αδάμ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας, είναι η περιγραφή και εξέταση της επικοινωνιακής στρατηγικής των πολιτιστικών οργανισμών της επαρχίας. Πρόκειται, αφενός για το σχεδιασμό και τη χάραξη στρατηγικής επικοινωνίας σε θεωρητικό επίπεδο και αφετέρου για την ανάλυση των επικοινωνιακών στρατηγικών, εάν και όπου υπάρχουν, στους πολιτιστικούς οργανισμούς στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Cultural Communication and Strategy for increasing the audience of archaeological museums located in the greek region. The case of Byzantine Museum of Didymoteicho." [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Ζαμπουνίδου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει εάν και σε ποιους τομείς εφαρμόζεται συγκεκριμένη επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική στα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία από τους εποπτευόμενους τους φορείς, και ιδιαίτερα σε αυτά της περιφέρειας. Στόχος είναι να διερευνηθεί εάν η επικοινωνία των μουσείων αυτών είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνονται, και με ποιες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy of regional museums mainly through their educational programs. Surveying and comparative analysis of educational programs in National Archaeological Museum of Athens and Archaelogical museum of Ioaninna. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Αριτζόγλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή του 21ου αιώνα ο ρόλος των πολιτιστικών οργανισμών και ειδικότερα των μουσείων έχει αλλάξει δραματικά κινούμενος σε μια νέα διάσταση. Τα μουσεία δεν αποτελούν απλά χώρους έκθεσης αρχαίων αντικειμένων και μετάδοσης γνώσεων από το παρελθόν, αλλά εστιάζουν στις επικοινωνιακές τους σχέσεις με το κοινό. Τα μουσεία υιοθετώντας τεχνικές διαχείρισης που βασίζονται στην επικοινωνία τους ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing plan & Communication of Deree - The American College of Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Παπαγρηγοράκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του μη – κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού Deree – The American College of Greece, ACG . Το ACG στην προσπάθεια γνωριμίας με σχολεία και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε ολόκληρη την Ελλάδα προγραμματίζει ετησίως τέσσερις επισκέψεις (Roadshow - Deree visits your city) σε μεγάλες πόλεις στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The shadow theatre as an essential part of the Greek Intangible Heritage: A communication strategy for its promotion and sustainability" [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-10-2017 [2017-10-23] Συγγραφέας: Βαρνά, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα, ακολουθεί τα ίχνη του θεάτρου σκιών ανά τους αιώνες και ανακαλύπτει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Παρόλο που κάθε πολιτισμός, αφομοίωσε αυτήν τη μορφή τέχνης με ένα ιδιαίτερο τρόπο, τα θέατρα σκιών των διαφόρων χωρών δείχνουν να μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία. Στην Ελλάδα, το θέατρο σκιών, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πολιτιστική ζωή του μεταπολεμικού κράτους. Για περίπου μισό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use of traditional and contemporary communication means in the Thracian Folklore Celebrations – Carnival of Xanthi. Their role in attracting public during the current economic crisis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Δράκου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η βαθιά κρίση που βιώνει η χώρα μας τόσο σε οικονομικό, όσο και σε κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις δραστηριότητες και τον τρόπο ζωής της σύγχρονης κοινωνίας, και αναμφίβολα και την ανάπτυξη πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε την πορεία για επιβίωση και ανάπτυξη ενός πολιτιστικού θεσμού με μακρά ιστορία, των Θρακικών Λαογραφικών Εορτών- Καρν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Alternative exhibitions in museums as a communication tool for engaging audiences: The case of Victoria & Albert Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κοκκίνη, Πηνελόπη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναπτύσσει την επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ στην προσέλκυση κοινού ενός παγκοσμίου φήμης πολιτιστικού οργανισμού, του Victoria & Albert Museum στο Λονδίνο. Επιλέγεται η ανάλυση τριών εκθέσεων, οι οποίες παρουσιάζουν εναλλακτικό θεματικό περιεχόμενο, απ’ αυτό που συνήθως προσφέρεται στο τοπίο των πολιτιστικών οργανισμών. Υποστηρίζεται η σημασία της επικοινωνίας στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of emotional and cultural intelligence for administration and communication between cultural units and public [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΒΕΖΥΡΟΓΙΑΝΝΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών μετατοπίστηκε σε άλλες ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού, εκτός από τις νοητικές, που έχουν να κάνουν με παράγοντες συναισθηματικούς όπως επίσης και με αυτούς της πολυπολισμικότητας, οι οποίοι θεωρείται ότι παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των σχέσεων και των οργανισμών. Οι επιστήμονες έχουν επισημάνει την σημασία του παράγοντα της συναισθ...