Κριτήρια αναζήτησης: Προβλήματα συμπεριφοράς
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προβλήματα συμπεριφοράς Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental typology as a determinant of aggressive behavior in adolescents [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Πλειώτα, Σπάρτη-Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος της γονεϊκότητας και του γονεϊκού τύπου που υιοθετεί κάθε γονιός διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προσωπικότητα και στη συμπεριφορά των παιδιών. Οι βασικοί τύποι της γονεϊκότητας, ο αυταρχικός, ο επιτρεπτικός, ο υποστηρικτικός και ο παραμελητικός εμπεριέχουν διαφορετικές γονεϊκές πρακτικές που μπορεί να λειτουργήσουν ως προγνωστικοί παράγοντες της εκδήλωσης επιθετικής και αντικοινωνικής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The educational training requirements of teachers in managing behavioral issues. An empirical study in private primary schools. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Καραγιάννη, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών διαφορετικής μορφής και έντασης. Η διαχείριση της σχολικής τάξης αποτελεί καίριο ζήτημα που τους απασχολεί και τους προκαλεί ανησυχία. Βασικός σκο-πός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτι-κών της ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Αττικής σε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Types of parental involvement and their association with behavioral problems in elementary school: Views of parents and teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Δάμπαση, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ανησυχητική αύξηση εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών στο σχολείο, τόσο σε αριθμό όσο και σε ένταση, με συνέπεια την παρεμπόδιση του εκπαιδευτικού έργου και τον προβληματισμό των ερευνητών για τους παράγοντες εκδήλωσής τους. Από την άλλη πλευρά, πλήθος ερευνών σήμερα καταδεικνύουν ότι η ποιότητα εμπλοκής των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους ...