Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: National Archaeological Museum: Communication in the museum space in the post-covid-19 era of digital challenges and competition. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-10-2023 Συγγραφέας: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΛΙΑΚΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract):  Βασικός άξονας της εργασίας μας είναι η πολιτιστική επικοινωνία και οι ψηφιακές προκλήσεις στο μουσειακό χώρο, μέσω των οποίων επιδιώκεται η ανάπτυξη και η ισχυροποίηση της θέσης ενός μουσείου έναντι των ανταγωνιστών του. Πρόκειται για αρωγούς που ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα όλων των πολιτιστικών οργανισμών σε ένα ολοένα και πιο απαιτητικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, στο οποίο οι ομάδες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Communication Policy of Contemporary Culture Festivals and the use of the public awareness methods: The case of the Olympus Festival - OR.FE.O. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΓΔΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτικές επικοινωνίας γίνονται όλο και πιο σημαντικές στον σύγχρονο πολιτιστικό χώρο. Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η μεγάλη ταχύτητα ροής της πληροφορίας έχουν ωθήσει τους πολιτιστικούς οργανισμούς να λειτουργούν με όρους marketing και να διαμορφώνουν την επικοιωνιακή τους πολιτική με την χρήση των εργαλείων marketing, προκειμένου να αναδείξουν την μοναδικότητα της αποστολής του. Η επικοινωνία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Economic and monetary history through cultural narratives of central financial institutions during the covid-19 pandemic. Comparative study: The Bank of Greece and The Bank of England [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γιάνναρη, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με αφορμή τις πρωτόγνωρες υγειονομικές και κοινωνικές συνθήκες που βιώνει ο πλανήτης, κρίνεται σκόπιμο να συμπεριληφθούν σε αυτό το σημείο συνοπτικές πληροφορίες για την τρέχουσα πανδημία. Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες που δημοσιεύει ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ, 2021), ο ιός SARS-CoV-2 (ΕΟΔΥ, 2021; Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), 2021) ανιχνεύθηκε πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Designing and implementing cultural marketing by greek cultural associations [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Τσατσάκης, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Κάθε πολιτιστικός οργανισμός δραστηριοποιείται μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον το οποίο πολύ συχνά αλλάζει. Με τον όρο περιβάλλον εννοούμε τους εξωτερικούς παράγοντες που υπάρχουν και επιδρούν σε έναν οργανισμό. Η διοίκηση του πολιτιστικού οργανισμού είναι υποχρεωμένη, για να συνεχίσει τη πολιτική της, να αντιδράσει αποτελεσματικά στις επιδράσεις που προκαλούν οι εξωτερικές δυνάμεις που ασκούν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Communication Strategy of Cultural Non-Governmental Organizations: The Case of ICOMOS (International Council of Monuments and Sites - Hellenic Section) and the case of Diazoma Association. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΜΑΝΔΕΛΕΝΑΚΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία έγινε η προσπάθεια για διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο προβάλλονται οι πολιτιστικοί οργανισμοί, με σκοπό να αναδειχθεί η σημαντικότητα της επικοινωνίας και των κατάλληλων εργαλείων που χρειάζεται να αξιοποιηθούν, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν θέσει. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώντας το ζήτημα της επικοινωνιακής στρατηγικής για τους μη κυβερνητικούς, οργανισμούς που δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Public libraries and digital marketing: Websites and social media as strategic planning tools of Greek public libraries [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τρούτπεγλη, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες βιβλιοθήκες είναι οργανισμοί με πολυδιάστατη δραστηριότητα η οποία ως επίκεντρο έχει τη συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση της γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επηρεάσει σχεδόν όλες τις παραδοσιακές λειτουργίες των βιβλιοθηκών και ο νέος ρόλος που καλούνται να επιτελέσουν έχει τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης Βιβλιοθήκης 2.0 (Library 2.0). Παράλληλα, το μάρκετινγκ, και ...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Βούσκα, Πολυξένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας ως μία αμφίδρομη διαδικασία, που προϋποθέτει την ενεργή συμμετοχή του κοινού και την αλληλεπίδρασή του με τον οργανισμό, και που, ταυτόχρονα, προωθεί τον πολιτιστικό εκδημοκρατισμό. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η σύνδεσή της με την έννοια της προώθησης – προβολής στο μείγμα του πολιτιστικού μάρκετινγκ αλ...