Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Παρατήρηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of alternative assessment to proficiency testing: Assessing B2 language learners’ productive skills through observation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΤΕΛΙΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Meeting the challenges of today’s educational community a shift in assessment practices is required. Numerous educators have recognized the benefits of alternative assessment to lifelong language learning as it assesses higher order cognitive skills and applies acquired knowledge to new problem solving situations. Furthermore, alternative assessment promotes autonomous and self-directed learning a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessing Young Learners' Receptive Skills through Traditional and Alternative Ways [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Δανιγγέλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study presents young learners' assessment in receptive skills through traditional and alternative ways. Its purpose is to find out what the most effective way of assessing pupils' reading and listening skills is; the traditional testing or the alternative method of observation. It also aims at investigating whether self-assessment helps children improve their receptive skills. The benefits of...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η αξιολόγηση στο ελληνικό σχολείο: το πλαίσιο εφαρμογής, οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών και οι προτάσεις τους για πραγματική επαγγελματική εξέλιξη. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-05-2015 [2015-05-30]
Νταλαούτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The dissertation examines the broader context of the current teacher evaluation policy in Greek state schools and researches teachers’ reactions to this process. It starts with the literature review concerning the concept of evaluation, the criteria, the procedure and the agents. A more particular review follows in relation to Greek reality and assessment in the past, presenting finally teacher ev...