Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οργανισμοί Μάθησης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Schools as learning organisations through the development of professional learning communities: Primary school teachers’ beliefs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Λιαροπούλου, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις για βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση έχουν στρέψει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών οργανισμών στη λειτουργία τους με όρους Οργανισμού Μάθησης (ΟΜ). Έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή αποτελεί η Επαγγελματική Κοινότητα Μάθησης (ΕΚΜ), εντός της οποίας οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται κι επιδίδονται σε πρακτικές που προωθούν την αναζήτηση νέων γνώσεων, με κοινό σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The participation of secondary school teachers in the Eastern Thessaloniki Region in career counselling programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Μπαλλά, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει τη διερεύνηση της συμμετοχής των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε προγράμματα συμβουλευτικής σταδιοδρομίας. Η σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη κοινωνία χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές που επηρεάζουν τον εργασιακό τομέα των ενηλίκων και συγκεκριμένα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιπλέον τα ιδιωτικά σχολεία στην προσπάθειά τους να αντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary School Teachers' Opinions on Barriers to Transforming Their School into a Learning Organization [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Σταθόπουλος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της Εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την απόσταση που χωρίζει τα σχολεία από τις αρχές που χαρακτηρίζουν έναν Οργανισμό Μάθησης, σχετικά με τις στάσεις, τις πεποιθήσεις και τις νοοτροπίες που διαμορφώνουν την επαγγελματική συμπεριφορά των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών / Διευθυντριών και σχετικά με τα εμπόδια που εντοπίζο...
Ημερομηνία:
2017 [2017]
Παυλάκης, Εμμανουήλ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Περίληψη (Abstract): Skilled employees, especially subject expert employees, are often used as internal trainers in response to meeting the training gaps and needs of other employees in the same organization. In-Company Trainers are mostly nominated as such, rather than developed through a conscious decision that is taken according to certain criteria. Furthermore, as research evidence reveals, In-Company Trainers are...