Κριτήρια αναζήτησης: Νηπιαγωγοί
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Νηπιαγωγοί Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Emergency remote teaching and social inequalities in Preschool Education due to Covid-19: Experiences from the collaboration of teachers and parents to support children from disadvantaged social groups [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Μπράνη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αναδείξει την οπτική των νηπιαγωγών και των γονέων σε θέματα που αφορούν τη διαχείριση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των νηπίων στην περίοδο της πανδημίας λόγω Covid-19, αναπτύσσοντας άξονες, όπως αυτόν της συνεργασίας και της ποιότητας της σχέσης εκπαιδευτικών και των γονέων από μη προνομιούχα κοινωνικά στρώματα στις συνθήκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions and pedagogical practices of preschool teachers for the approach of the Rights of the Child in Kindergarten [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Βαβαρούτα, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού (United Nations Convention on the Rights of the Child -UNCRC) το 1989 υπήρξε σταθμός για τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής πολλών κρατών. Καθώς πολλές σχολικές τάξεις είναι πλέον πολυπολιτισμικές και απαιτούν τη συνύπαρξη ανθρώπων από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, κρίνεται απαραίτητη η ενσωμάτωση των Δικαιωμάτων του Π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Emotional Intelligence and Professional Satisfaction of Kindergarten Teachers in the Regional Unit of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΣΙΟΝΤΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συναισθηματική νοημοσύνη και η επαγγελματική ικανοποίηση είναι δύο έννοιες υψηλού ενδιαφέροντος για το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον των εκπαιδευτικών οργανισμών. Οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν ικανότητες ΣΝ είναι πιο πιθανό να αποκτήσουν επιτυχία και ικανοποίηση στον εργασιακό τους χώρο. Η παρούσα μελέτη επικεντρώθηκε στην εξέταση της σχέσης μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης και της επαγγελ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Καλογεράτου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Μέσα από την οπτική της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και των θεωριών της επιδιώκεται η διερεύνηση των κινήτρων και των εμποδίων σχετικά με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση Β ́ Επιπέδου». Έχει παρατηρηθεί η ανάπτυξη θετικής στάσης των νηπιαγωγών που έχουν κατά καιρούς συμμετάσχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, κυρίως επειδή ενδυναμώνει την εκπαιδευτική τους ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CONFLICTS IN THE WORKING ENVIRONMENT EDUCATIONAL PRIMARY EDUCATION [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2018 [2018-07-31] Συγγραφέας: Γιώγου, Σταματία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο των συγκρούσεων που αναπτύσσονται στο εργασιακό περιβάλλον εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα μελετά τις συγκρούσεις που αναπτύσσονται στο χώρο του Δημόσιου Νηπιαγωγείου. Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη των απόψεων Νηπιαγωγών και Προϊσταμένων Νηπιαγωγών, για τις αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων ανάμεσα τους, τις συνέπειες και τους πιθανούς τρό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions and practices of teachers about using children's literature in kindergarten [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παιδική λογοτεχνία φαίνεται ότι είναι ένα πρόσφατο σχετικά κοινωνικό φαινόμενο που επηρεάζεται και συχνά καθορίζεται ως προς τον ορισμό, τα είδη αλλά και την αξία της από το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο που τη συναντούμε. Η θέση της στην ελληνική εκπαίδευση και ειδικότερα στο νηπιαγωγείο όπως φαίνεται στα εκάστοτε Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών είναι ρευστή και η αξία της διαφοροποιείται. Αλλά ...