Κριτήρια αναζήτησης: Μικροί μαθητές
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μικροί μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effectiveness of the use of cartoons in teaching Oracy skills to one eleven-year-old student. A case study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ρεπούσκου, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Τhe purpose of this dissertation is to overview the effectiveness of the use of cartoons in teaching Oracy skills to one eleven-year-old girl who is also a student in the sixth grade of primary school. To be more specific, the dissertation, in question, aims at reinforcing the hypothesis that teaching Oracy skills to young learners (YL) through the use of cartoons is more effective than adopting a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing cultural awareness at a primary school: Influence of Ethnocentrism and Religion [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αικατερινίδη, Αδαμαντία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Although Intercultural Teaching is considered as a modern methodological perspective and is scientifically founded on significant relevant research it has rarely been implemented into daily practice. Likewise, contemporary English courses, which are imposed by the current Curriculum are scarcely regarded as significant innovative studies. It is generally admitted that the instruction of the Englis...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the contribution of e-storybooks to the promotion of young EFL learners' Multiple Ιntelligences: a case study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Abiding by the premise that instructional media need to relate to the learners’ interests and contemporary, real-life activities, the present study aims to shed light on whether electronic storybooks (e-storybooks henceforward) can, if used as teaching tools, enhance the multiple intelligences of young learners of English as a foreign language (EFL henceforward). To this end, an e-storybook based ...