Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μετασχηματίζουσα Μάθηση και Transforming Learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Implementation of the “Transforming Learning through the Aesthetic Experience” in a Parents' School Program of the Municipality of Skydra, N. Pellas» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΦΩΤΙΑΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ποιοτική έρευνα που ακολουθεί έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή της μεθόδου του κ.Κόκκου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» (ΜΜΑΕ) σε πρόγραμμα Σχολής Γονέων του Δήμου Σκύδρας Ν.Πέλλας προκειμένου να εντοπιστούν οι δυσλειτουργικές παραδοχές των γονέων και να γίνει προσπάθεια αναστοχασμού σε αυτές. Ειδικότερα, θα διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να επιτευχθεί ο κριτικός στοχασμό...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Μπαλιάμης, Παναγιώτης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε να διερευνηθεί πώς αποτιμούν τα επιμορφωτικά προγράμματα στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), ως προς την αποτελεσματικότητά τους σε επίπεδο γνώσεων, οι δάσκαλοι (ΠΕ70) που παρακολούθησαν την επιμόρφωση Β’ επιπέδου. Επίσης διερευνήθηκε κι ο βαθμός μετασχηματισμού σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στην έρευνα συμμετείχαν εκπα...