Κριτήρια αναζήτησης: Μεικτή μάθηση
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μεικτή μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The potentials of electronic school class (e-class) of the Panhellenic School Network in language teaching as a digital assistant in a blended learning mode [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μυλωνά, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Education in the 21st century is a dynamic process that encompasses theoretical frameworks and educational methodologies, instructional models, learning strategies and techniques, through the prism of sophisticated technologies. The challenge that the contemporary educator faces is that knowledge in the modern world is not a firm array of facts that one can easily divide into separate subjects, bu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling: Developing Greek young learners’ writing skills in an EFL blended learning environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Tsigani, Christina Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Literacy instruction in the 21st century has been remarkably transformed. Globalisation and networked computers have created new challenges for future citizens thus requiring a new set of skills to account for the multiplicity, multimodality and the diversity of social contexts. Therefore, the teaching of writing should comply with the current pedagogical trends that situate it in authentic, techn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supplementary Distance Learning in Music Schools: Design and implementation of a multimedia, interdisciplinary lesson plan for the History of Music [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Κωσταρίκας, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται το κατά πόσο μια ηλεκτρονική μαθησιακή πλατφόρμα, όπως το Google Classroom, μπορεί να υποστηρίξει ένα σχέδιο μαθήματος για την Ιστορία της Μουσικής, ως μορφή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για μουσικά σχολεία. Παράλληλα, διερευνάται η χρήση Πολυμέσων (εικόνα, βίντεο, ήχος) για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού που υποστηρίζει αποτελεσματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: WIKIs exploitation in Secondary Education: The case of ICT course in High School [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Γεράκος, Ηλίας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης μέσω WIKI, προκειμένου να ενεργοποιούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του μαθήματος των ΤΠΕ στο Γυμνάσιο. Τα Wikis μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως συμπληρωματικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση σε μια εφαρμογή «μικτής μάθησης».. Ο εγγραμματισμός στις ΤΠΕ προβλέπει και την ικανότ...