Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Plan- Case Study: Municipality of Kastoria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μάντσιου, Ελεονώρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του υφιστάμενου τουριστικού προϊόντος του Δήμου Καστοριάς και η κατάστρωση Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδίου Μάρκετινγκ.
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τουριστικό περιβάλλον, η οικονομική ανάπτυξη και επιβίωση ενός τουριστικού προορισμού καθιστά αναγκαία την υλοποίηση στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ. Έτσι, ο σχεδιασμός ενός τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ γι...
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού: η περίπτωση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
MSc
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπούρη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ.
Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination image and its effects on marketing and tourism destination branding : Case study the island of Naxos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζουμπουρλή, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γενικά, αλλά και η τουριστική ζήτηση ειδικότερα είναι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού καθώς αποτελούν κίνητρο παραγωγής προϊόντων, υπηρεσιών, θέσεων εργασίας, αλλά και δημιουργίας αναπτυξιακών έργων. Μέσα σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης, έντονου ανταγωνισμού, διάχυτης πληροφόρησης και οικονομικού προβληματισμού κάθε προορισμός και κυρίως εκεί...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΜΑΛΛΙΑΡΗ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη αναλύθηκε η εξέλιξη της έρευνας στο μάρκετινγκ φιλοξενίας τα τελευταία 25 χρόνια και έγινε περιγραφή των μεθόδων προσέγγισης της έρευνας, καθώς και πως μεταβάλλονταν με την πάροδο του χρόνου. Τα τελευταία χρόνια, η προσωπικότητα της μάρκας Brand, καθώς και το χτίσιμο αυτής έχει λάβει μεγάλο ενδιαφέρον και παρόλο που η πλειοψηφία αυτών των μελετών έχει επικεντρωθεί στην προσωπικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Growth prospect of wine tourism in Nemea Corinthias [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Νικολίτσα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κύριος σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας έγκειται στην διερεύνηση και τον προσδιορισμό των προοπτικών ανάπτυξης του οινοτουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Νεμέας. Για την προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος πρωτίστως εκπονήθηκε δευτερογενής έρευνα βασισμένη στην ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθογραφίας. Για την συγκέντρωση των πρωτογενών στοιχείων αναφορικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Marketing and Tourism Destinations. «Case study - The city of Athens». [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ντάκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση δυνατότητας της πόλης για ανάπτυξη τουρισμού πόλης, όπως και της άποψης που σχηματίζουν οι επισκέπτες για την Αθήνα. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη με το πρώτο να αποτελείται από την δευτερογενή έρευνα η οποία βασίστηκε σε βιβλιογραφία ελληνική αλλά και ξενόγλωσση όπως επίσης και σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιευμένες εκθέσει...