Κριτήρια αναζήτησης: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Ασημομύτη, Πετρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Πριν τα social media, τα online travel agents και τα online review sites μπουν στη ζωή μας, ένα κακό σχόλιο από επισκέπτη ήταν απλά ένα κακό σχόλιο. Αλλά στη σημερινή εποχή όπου όλοι συνδέονται με όλους μέσω του παγκόσμιου ιστού, δύο ή τρία αρνητικά σχόλια από πελάτες στο Booking μπορούν εύκολα να προκαλέσουν ζημιά στο ξενοδοχείο σας. Στην περίπτωση του νησιού της Μυκόνου μεγάλου τουριστικού προο...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΑΧΛΑΔΑ, ΕΥΧΑΡΙΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει την επίδραση της ψηφιακής επικοινωνίας που παράγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφορικά με την πρόθεση για επίσκεψη σε έναν τουριστικό προορισμό. Για το σκοπό αυτό, εξετάστηκε εάν το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους τουρίστες-χρήστες (user generated content) και το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους τουριστικούς προορισμούς (destinatio...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SOCIAL MEDIA AND THE INDIGNANT MOVEMENT IN GREECE DURING THE ECONOMIC CRISIS [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: ΠΑΡΑΛΙΚΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, και ο ρόλος που διαδραμάτισαν, ενθαρρύνοντας και κατευθύνοντας το κίνημα των Αγανακτισμένων κατά την διάρκεια της ελληνικής οικονομικής κρίσης, ή ελληνικής κρίσης χρέους, από τον Μάιο έως και τον Νοέμβριο του 2011. Η αλλαγή στον τρόπο πληροφόρησης, μέσω των κοινωνικών δικτύων, παράλληλα με την αμφισβήτηση των παραδοσιακών Μέσων Ενημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of the Greek National Opera with regard to the social media, as compared to the one practiced by the Opera National du Rhin in Strasbourg [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι αλματώδεις τεχνολογικές αλλαγές και ο ανταγωνισμός της διεθνούς πολιτιστικής αγοράς οδηγούν τις Λυρικές Σκηνές σε αναπροσαρμογή της επικοινωνιακής τους στρατηγικής. Οι Nέες Tεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το όχημα για να προσελκύσουν ευρύτερο και νεαρότερο κοινό, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους. Στο θεωρητικό μέρος της διπλωματικής εργασία...
Ημερομηνία: 30-11-2018 [2018-11-30] Συγγραφέας: ΞΑΝΘΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα διπλωματική εργασία θα φέρουμε στο προσκήνιο και θα τεκμηριώσουμε την σημασία που έχει για την επιτυχία μιας προωθητικής ενέργειας, μιας διαφημιστικής καμπάνιας και τον σχεδιασμό ενός πλάνου δημοσίων σχέσεων ενός τουριστικού οργανισμού, το διαδίκτυο και τα μέσα που αυτό προσφέρει. Είτε λοιπόν πρόκειται για μια τουριστική επιχείρηση, είτε για ένα ξενοδοχείο, είτε για ένα πρακτορείο ή...
Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΖΟΥΜΠΟΥΡΟΓΛΟΥ, ΕΥΛΑΜΠΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Διανύουμε αναμφισβήτητα μια εποχή κατά την οποία η εξέλιξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα του διαδικτύου έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στο χώρο της δημοσιογραφίας. Η μετάβαση από τα παραδοσιακά μέσα, όπως ο Τύπος, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, στα νέα μέσα καθώς οι περισσότεροι, εάν όχι όλοι, επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση τους από όπου κι αν βρίσκονται οδήγησε στη δημιουργία της σύγκλισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic Banking, Banking Marketing in Social Media and Bank Frauds. Where is e-banking driven? What's in Greece and Europe? [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΝΤΑΛΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα, ιδιαίτερα μετά την επιβολή των κεφαλαιακών περιορισμών (capital controls). Επίσης, αναλύονται οι κίνδυνοι που απορρέουν από τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής καθώς και η εξέλιξή της στην Ευρώπη, ειδικά μετά την εφαρμογή του νέου κανονισμού που αφορά τις μεταφορές κεφαλαίων αλλά και την προστασία των προσω...
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την προβολή και επικοινωνία ενός μουσείου και την επίτευξη μιας διαδραστικής και διαρκούς σχέσης με το κοινό. Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεχθεί το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, με σκοπό να...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΓΚΙΚΑ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εστιάσουμε στα Σύγχρονα Μουσεία Τέχνης και στις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν με σκοπό την προσέλκυση του κοινού και ειδικότερα των ηλικιών απο 17 έως 30 ετών. Επιπλέον θα αναλύσουμε τη συμβολή και τις προοπτικές που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ώς σύγχρονο μέσο επικοινωνίας με το εν λόγω κοινό. Ως περίπτωση μελέτης επιλέξαμε τις γκαλε...