Κριτήρια αναζήτησης: WOM
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: WOM Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visitor’s satisfaction survey in Archaeological Museum of Delphi [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καραπατούχα, Λουκία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε ως κύριο στόχο την διεξαγωγή μιας έρευνας ικανοποίησης κοινού στο Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων. Αντικείμενό της ήταν η αξιολόγηση, εκ μέρους του επισκέπτη, μέσω κατάλληλων ερωτημάτων, της εμπειρίας του από την επίσκεψη. Οι εμπειρίες είναι ένα οικονομικό προϊόν που διαφέρει από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα και μελετώνται στα πλαίσια της λεγόμεν...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Σωτηρόπουλος, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αναφέρεται στον ρόλο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ως μέσο ανάπτυξης του Ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μελετά σε ποιο βαθμό τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης παρακινούν τους επισκέπτες να μετακινηθούν στη Ελλάδα για ιατρική περίθαλψη και κατά επέκταση πως αυτοί με τη σειρά τους μεταδίδουν τις εμπειρίες που αποκομίζουν, μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο διαδίκτυο. Α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism marketing through internet and social media, the contribution of smartphones and virtual reality. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΚΑΣΤΑΝΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει μετασχηματίσει όλο το μείγμα μάρκετινγκ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν όλο και σημαντικότερο ρόλο ως πηγές πληροφοριών για τους ταξιδιώτες με το website να είναι το κέντρο επικοινωνίας του μίγματος μάρκετινγκ ενώ ο ρόλος των smartphones είναι καταλυτικός αφού ο μέσος άνθρωπος το ελέγχει 150 φορές κατά μέσο όρο την ημέρα. Παράλληλα η εικονική πραγματικότητα προσφέρει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Social media as a marketing tool and its use in the hospitality industry" [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: ΣΠΙΤΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The remarkable growth of internet in the past years and the immense use of social media by millions of people around the world have changed the way we regard not only communication and relations among people, but also marketing practices used by businesses digitally. The access in information is easier and faster than ever before and this is a great challenge for professionals in tourism, as they ...