Κριτήρια αναζήτησης: Vocabulary
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Vocabulary Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the teachers’ practices regarding the use of electronic textbooks for the teaching of vocabulary in an EFL context. Tools, strategies and communicativity. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΦΩΣΤΙΕΡΗ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to present a detailed analysis of a research that was conducted in Greece in the school year 2019-2020 and targeted the teachers of English of the state and private sector. The goal was to examine their perspective and actual practices with reference to the use of electronic coursebooks for the effective teaching of vocabulary in the Greek ESL (English as a Seco...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Ενεργοποίηση κινήτρου και μάθησης λεξιλογίου σε μικρούς μαθητές ηλικίας 6-7 χρονών μέσω επιτραπέζιων παιχνιδιών. Μελέτη περίπτωσης" [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The particular study focuses on the use of board games and argues that they are a useful and practical tool in order to stimulate six year old students’ motivation in learning topic vocabulary in a foreign language classroom. It explains how a number of ready-made board games can be adapted, according to the educational aims, the students’ age and language level in order to maximize positive resul...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η διδασκαλία λεξιλογίου σε μικρόυς μαθητές: Οι μέθοδοι διδασκαλίας που ακολουθούν οι καθηγητές και οι παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές τους [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Kladi, Eleni Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προσδιορίσει τις στρατηγικές που υιοθετούν οι καθηγητές του Βρετανικού Συμβουλίου όσον αφορά τη διδασκαλία λεξιλογίου στους μικρούς μαθητές. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά ποιες στρατηγικές βοηθούν στην απόκτηση λεξιλογίου, ποιοι παράγοντες καθορίζουν τις στρατηγικές διδασκαλίας που υιοθετούνται καθώς και σε ποιο βαθμό ο αυτο-αναστοχασμός είναι επωφελ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE EFFECTIVENESS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE VIA THE DUOLINGO APPLICATION [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This research is conducted to explore the effectiveness of studying online. Among the distance learning practices there is the Duolingo application to help users learn a foreign language. In particular, this is a case study aiming at exploring whether the Duolingo application is effective enough in learning a foreign language and developing the language skills. The data for this study was collecte...