Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Marketing Strategies
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αξιολόγηση και αποτίμηση τεχνικών και στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στις ΜΜΕ (Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις) [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-10-2023
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, defining targeted marketing strategies and marketing programs is a critical activity for the sustainability of small and medium enterprises (SMEs).A typical Hellenic SME has endured a challenging economic environment for many years, starting from the debt crisis in 2009, following the COVID-19 pandemic in early 2020 and currently the Russo-Ukrainian War. These consecutive crises shrunk t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applying marketing techniques in the municipality of Athens for improving the quality of services: The case of Citizens' Service Center (KEP) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Ziavra, Christina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The burgeoning of digital era, the rapid globalization and the global financial crisis that was deteriorated after the covid-19 pandemic, has totally altered the life choice of people. Ethics, customs, needs, demands, goals and pursuit of humanity are obviously affected by the new situation, that forces them adjust to the new landscape as effectively, efficiently, and rapidly as possible, in ord...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing and comparative analysis between inbound and outbound tactics of marketing. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Δρεμούσης, Παντελής
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to present the fundamental principles of marketing and digital marketing. As the Internet has played a revolutionary role in consumer and supplier communication and as a large percentage of Digital Marketing takes place, the most common digital marketing techniques and how they help marketers achieve their goals will be presented. There will be an extensive report o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Successful marketing strategies for small businesses: A study on clothing retail sector in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Κόζη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In 21st century, the retail clothing industry has come across to some new difficulties due to the rise of fast fashion companies and the improved online experience that customers enjoy while doing online shopping. On the other hand, researches have taught us that SMEs can use marketing practices to their advantage and evolve their overall organizational functions and strategic thinking as well as ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC MARKETING PLANNING PROCESS IN CULTURAL & ATHLETIC TOURISM: THE CASE OF MARATHONAS. PROPOSAL FOR THE CREATION OF A UNIFIED ARCHAEOLOGICAL –THEMATIC PARK [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Κόκκος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Πολιτισμός και τουρισμός. Δύο έννοιες που συμβαδίζουν, αφού ο πολιτισμός μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης του τουρισμού και αντίστοιχα ο τουρισμός συμβάλλει στην αύξηση των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία. Η Ελλάδα διαθέτει πλούσια ιστορία με πολλούς αρχαιολογικούς θησαυρούς, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις είτε παραμένουν στα αζήτητα είτε δεν αξιοποιούνται επαρκώς για τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital marketing and its impact in the consumer market through social media: The case of Instagram [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2019 [2019-09]
Κανελλάκη, Μαριάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The term “Social Media” was first introduced in 2004 when LinkedIn created the first social networking application. This application was primarily an online technology tool that allowed people to communicate easily using the Internet and to publish and share information and personal experiences.
Traditional media, such as newspapers, television, radio and magazines, provide one-way communication....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Designing a Greek coffee company's introduction into the US market: Critical marketing factors for a successful penetration in the coffee shop industry. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Kanellopoulos, Efstathios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation’s purpose is to analyze the marketing strategies and the challenges for a successful penetration into the coffee shop industry in the United States, the leading coffee consumer in the world. The study, critically reviewing the existing literature and statistics, aims to imprint marketing tools and strategies adapted by the business dominants in the United States. It will show how ...