Κριτήρια αναζήτησης: Mάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Mάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic marketing management in museums. The case of the Acropolis Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΝΩΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πολιτιστικού και ψυχαγωγικού περιβάλλοντος, που προσελκύει υψηλά απαιτητικούς επισκέπτες οι οποίοι αναζητούν καθηλωτική εμπειρία και εκπαίδευση με παράλληλη εξοικονόμηση χρόνου. Έτσι τα μουσεία έχουν αναγκαστεί να στρέψουν την προσοχή τους από τις συλλογές στους επισκέπτες και να τους προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Επιπλέον, τα μουσεία έχουν να αντι...
Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: Κατσαμακλή, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες στην παγκόσμια οικονομία, συμβάλλοντας σημαντικά στο παγκόσμιο αλλά και τα επιμέρους εθνικά ΑΕΠ, επηρεάζοντας σημαντικά τους δείκτες απασχόλησης, τις εξαγωγές και την πορεία της εγχώριας ζήτησης. Η Ελλάδα αποτελεί έναν παραδοσιακό τουριστικό προορισμό,...