Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Heterogenität
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die Förderung der Fertigkeiten Sprechen und Schreiben mit Hilfe von Textarbeit im DaF-Unterricht an heterogenen Lerngruppen [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Σιδερίδου, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προώθηση της παραγωγής
γραπτού και προφορικού λόγου με τη βοήθεια κειμένων και την κατανόηση γραπτού
λόγου στο μάθημα των γερμανικών ως ξένης γλώσσα. H κατανόηση γραπτού λόγου
είναι η βάση για την προώθηση της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου και
όχι μόνο μία αυτοτελής γλωσσική δεξιότητα. Αυτός ο συνδυασμός δοκιμάζεται σε
μια ομάδα μαθη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aspekte der multiplen Intelligenzen nach Gardner im DaF-Unterricht an griechischen Schulen [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-05-2021 [2021-05-08]
Ευαγγελινού, Παρθενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ένταξη της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα υπό την άποψη της θεωρίας των πολλαπλών ευφυϊών του Gardner. Το 1983 ανέπτυξε o Αμερικάνος ψυχολόγος Howard Gardner στο βιβλίο του „the frames of mind“ την θεωρία των πολλαπλών ευφυιών. Στην βάση της θεωρίας ορίζεται η έννοια της ευφυΐας ως ένα πολυδιάστατο φάσμα ικανοτή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methodische und Didaktische Prinzipien im Rahmen der Spracherwerbstheorien [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΙΔΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της διδακτικής εφαρμογής της
κυκλοποιημένης ή κυκλικής μάθησης της ξένης γλώσσας, στα πλαίσια της
διαφοροποιημένης μάθησης. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών
μάθησης και κατάκτησης γλώσσας με την διδακτική πρακτική, εφόσον από αυτές
προκύπτουν μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, τόσο της πρώτης, όσο και της ξένης
γλώσσας. Οι θεωρίες μάθηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DAS SPIEL ALS MITTEL ZUR BINNENDIFFERENZIERUNG : THEORIE UND PRAXIS IM UNTERRICHT DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE IN DER GRUNDSCHULE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΧΟΥΣΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο το “παιχνίδι ως μέσο δια-φοροποιημένης διδασκαλίας: θεωρία και πράξη στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό”. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει, εάν το παιχνιδι μπορεί να είναι κατάλληλο μέσο για την αντιμετώπιση της ανομοιογένειας που πιθανόν να υπάρχει σε μια σχολική τάξη. Αυτό εφαρμόζεται σύμφωνα με τη μέθοδο των σταθμών εκμ...