Κριτήρια αναζήτησης: Greek exports
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Greek exports Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of exports in small to mid-sized enterprise growth within Greece and the factors that shape a successful export plan. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Γιαννόπουλος, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In today’s increasingly dynamic and hypercompetitive environments, companies, corporations and several institutions have to cope with a wide range of emerging challenges and economic rearrangements. No matter how, volatile, complex or ambiguous the economic background might be, all businesses from the smallest to the largest ones, strive to dominate as much as possible both the domestic and intern...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative Analysis and Competitiveness Study of the Food Industry in Greece, Italy, Spain and Portugal [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Στίκος, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study performs a comparative analysis of the competitiveness level of the Greek food industry against that of other European countries, according to data from the 2010 – 2015 period. The first chapter contains a brief introduction to international trade, the concept of competitiveness, and Greece’s ranking in international markets. It is followed by on overview of the Greek food industry, wit...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Το εξαγωγικό μάρκετινγκ των ελληνικών ΜΜΕ στην Κίνα για αγροτικά προϊόντα (Μελέτη ειδικής περίπτωσης ακτινιδίου) [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Ntalia, Efstathia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In this study the possibility of Greek SMEs in the agricultural sector to export their products to China is investigated and an appropriate marketing strategy to serve this cause is proposed. By utilizing kiwifruit as a special case, we investigate the marketing strategy of a Greek collaborative for export to China, which presents high demand of kiwifruit. We find that population totaling to 130...