Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
FMCG
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Παράγοντες που επηρεάζουν την Πιστότητα των καταναλωτών στην κατηγορία των FMCG σε περιόδους κρίσης.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting brand loyalty in the Fast Moving Consumer Goods Industry in times of economic downturn. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Κουρεμένου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, consumers can choose the brand/ product of their preference among many alternatives. Besides all other challenges of competitive markets, marketers also face the challenge of keeping their customers loyal in order to succeed in having a sustainable business.
This study will try to draw attention to the importance of loyalty as a competitive advantage. Especially in the FMCG sector wh...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Key drivers that affect consumer purchase intention for private label FMCG products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-07-2018 [2018-07-25]
Oikonomou, Zoi Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Το λιανεμπόριο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δυναμικό αυτό περιβάλλον σε συνδυασμό με τις αλλαγές στις συνήθειες και στην γενικότερη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχει ενθαρύνει τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και τύπων καταστημάτων στο χώρο της λιανικής, όπως για παράδειγμα το ηλεκτρονικό εμπόριο, ή τα μεγά...
Decision making for balancing operations & liquidity management in Fast Moving Consumer Goods sector
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διαδικασίες λήψης αποφάσεων για την εξισορρόπηση των λειτουργιών και της διαχείρισης της ρευστότητας των επιχειρήσεων στον κλάδο των FMCG [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Kortesi, Evmorfia
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Operations and finance has been separately studied concerning their objectives, needs and the metrics they use. It is observed that they have different KPIs; Operations are focused on efficiency, quality, service level and productivity KPIs, while finance is interested in asset and liquidity management. Upper management needs the appropriate tool to process information and make decisions. Better i...