Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Eξ’αποστάσεως εκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methodology for the analysis of large-scale educational data for the modeling and prediction of drop-out in Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-4-2025
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Περίληψη (Abstract): Το πρόβλημα της εκπαιδευτικής Διαρροής υφίσταται παγκοσμίως σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και είναι δύσκολο στην αντιμετώπισή του, διότι αφενός οι παράγοντες που το επηρεάζουν είναι πολλοί και ποικίλοι, π.χ. κοινωνικοί, οικονομικοί, εκπαιδευτικοί κ.τ.λ., αφετέρου, δε, κάθε μαθητής ή φοιτητής επηρεάζεται με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετικό βαθμό. Ωστόσο, η μελέτη της «φοίτησης» των σπουδαστώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ethical Issues in Distance Higher Education: Case study: Plagiarism Management and Intellectual Property Rights at the Hellenic Open University (HOU). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2024
ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΟΥΛΑΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Το εκάστοτε εκπαιδευτικό ίδρυμα αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας, καθώς απαρτίζεται από γραπτούς και άγραφους κανόνες, τους οποίους οφείλουν να υπακούσουν όσοι αποτελούν τμήμα του. Το σύνολο των κανόνων αυτών, η ακαδημαϊκή δεοντολογία, απασχολεί όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική κοινότητα, ιδιαίτερα με την ανάπτυξη της εξ αποστάσεως (εξΑ) διδασκαλίας, αλλά και την τεχνολογική εκτίναξη την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of Digital Storytelling in the development of Empathy of preschool students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
5-2-2023
ΜΑΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η συμβολή της ψηφιακής αφήγησης στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης των μαθητών προσχολικής ηλικίας γενικότερα, και ειδικότερα προς τα Άτομα με Αναπηρία ή/και Ειδικές Ανάγκες. Παράλληλα, μέσω της δημιουργίας ψηφιακής αφήγησης από τους μαθητές εξετάζεται η επίδρασή της στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Για τις ανάγκες αυτού ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development of an Adaptive MOOC [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΜΠΟΥΧΟΥΡΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Ο χώρος της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να παραμείνει ανεπηρέαστος από τη ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και του διαδικτύου. Οι δυνατότητες που μας προσφέρονται πλέον από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο, μας βοήθησαν να ενισχύσουμε τον παραδοσιακό τρόπο μελέτης και διδασκαλίας με την εμφάνιση της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Οι καινοτομίες όμως δεν στάθηκαν σε αυτό το...
Ημερομηνία:
9-2005 [2005]
Βαβούρα, Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Ημερομηνία:
8-2005 [2005]
Χατζηλιάδης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει επηρεάσει σε µεγάλο βαθµό τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ιδιαίτερα στον χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης, προσφέροντας σηµαντικές δυνατότητες για την αναβάθµιση και τον εµπλουτισµό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το λογισµικό ανοικτού κώδικα Claroline απετέλεσε τη βάση πάνω στην οποία δοµήθηκε η πλατφόρµα ασύγχρονης δικτυακής εκπαίδευσης "e-class" το...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Κυριάκου Πολυξένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα εκπαιδευτικό σχήµα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης η διαδικασία της µάθησης αποτελεί για το φοιτητή µια ‘‘µοναχική’’ πορεία, καθώς ο παράγοντας ‘‘απόσταση’’ προκαλεί αντικειµενικά µια σειρά από δυσκολίες. Για αυτό το λόγο, επιβάλλεται ο σχεδιασµός ενός ποιοτικού διδακτικού υλικού που θέτει σε χρήση ευέλικτα εκπαιδευτικά εργαλεία, επιτρέποντας στο φοιτητή να µάθει αυτενεργώντας. Ένα από αυτά είναι...