Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination Management Organizations
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of a DMO (Destination Management Organization) for the sustainable development of a tourist destination. Case study: Peloponnese, Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κουκοπούλου, Παναγούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε στην έρευνα της συμβολής και τον ρόλο που μπορεί να παίξει ένας Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού - ΟΔΠ (DMO - Destination Management Organization) στην ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου. Κύρια ερωτήματα της έρευνας αποτέλεσαν η αναγκαιότητα δημιουργίας ενός ΟΔΠ για την Πελοπόννησο, ο βαθμός συμφωνίας ή ασυμφωνίας των ομάδων συμφερόντων (stakeholders...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Use of Social Media in Promoting European Countries Destination Image [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Αντωνιάδης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In literature there is a growing tendency about the research of the impact of Social Media on promotion of goods and services. As social media used widely as marketing promotional tools and contribute globally to the promotion of tourism services, it is imperative to research their performance and activity as means of promoting countries' Destination Image. Destination Management Organizations (DM...