Κριτήρια αναζήτησης: DIFFERENTIATED INSTRUCTION
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: DIFFERENTIATED INSTRUCTION Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: USING WEB 2.0 TOOLS TO IMPROVE THE WRITING SKILL IN AN EFL CLASSROOM OF B1 LEVEL [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΛΟΥΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation aims in to investigate the influence and usefulness of integrating Web 2.0 tools in teaching writing to B1 level students in English and the extent to which the use of Web 2.0 tools motivates students in their writing process. The particular research will investigate the hypothesis that students of a B1 level are able to develop their writing skills successfully with the aid of W...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The adaptation of an EFL textbook’s reading comprehension material according to the principles of Differentiated Instruction. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΧΗΡΑ, ΑΓΑΘΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Koutselini (2006) argues that traditional teaching methods can no longer support learning in metamodern mixed ability classrooms. For this reason, Differentiated Instruction presents an effective means to address learner variance (Tomlinson, 2003), avoids the pitfalls of the one-size-fits-all curriculum (McBride, 2004), while supporting the multiple intelligences and varying learning styles (Lawre...