Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer Retention
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Πρωταρχικοί Παράγοντες που καθορίζουν την Πιστότητα και Διατήρηση των Πελατών στον Τομέα των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών Σταθερής [Ελληνική]
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΔΙΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Telecommunications are the cornerstone of the contemporary societies. Rapid technological developments have been made feasible due to the seamless information flow over modern telecommunication networks. COVID pandemic emphasized the importance of telecommunications in our lives and more specifically the vitality of high-quality services. Due to the high demand for high-speed Internet services by ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer Retention & Retrieval: How the quality of services affects the loyalty and satisfaction of customers of financial institutions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΠΕΤΡΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει κατά πόσο υπάρχει μια θετική σχέση ανάμεσα στην αντίληψη των πελατών για την ποιότητα εξυπηρέτησης και της πρόθεσής τους να συνεχίσουν την συνεργασία τους με τον συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό οργανισμό.
Η σχετική βιβλιογραφία, όπως αναφέρεται, έχει μελετηθεί προκειμένου να ελεγχθεί το εννοιολογικό πλαίσιο στο οποίο έχει βασιστεί η διερεύνηση της συγ...