Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer Relationship Management
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Tsirimokou, Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Digital transformation is an imperative for today's businesses which are evolving rapidly. Many innovative tools are disrupting commercial and marketing techniques. These advancements are prevalent in many industries and specifically in Pharmaceutical industry. Several companies have implemented various digital tools and have allocated a large part of their budget on new technologies.
This disser...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Studying the importance of Customer Relationship Management in telecommunications sector in Greece. A case study for OTE S.A. (Hellenic Telecommunications Organization) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΠΕΚΡΗ, ΘΕΟΦΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Telecommunication has been during the last decade one of the fastest growing sectors across globe with fierce competition. Today, however, the competition has become even more intense due to the power the customers have gain through the use of Internet and Social Media. Moreover, just having the best products/services or the cheaper ones is not enough in order to be a successful company. One of th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ο ρόλος των CRM στην επίδοση των τελικών χρηστών. Η περίπτωση ελληνικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΟΥΜΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the dissertation is to develop a framework that examines the role of Customer Relationship Management systems and processes on the performance of end users in a telecom company. Effective customer relationship management can lead to a significant competitive advantage, as it remains in the frontend of interest of many organizations. Most companies have clearly recognized the need fo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Επιτυγχάνοντας μέσω της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων. Ερευνητικό μοντέλο για την πιστότητα πελατών στην Ελληνική Αγορά Τυχερών Παιγνίων [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2015 [2015-06-30]
ΤΣΕΚΡΕΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In the modern volatile and highly competitiveenvironment, obtaining customer insights and meeting individual customer needs has become the key element on which companies forge their competitive advantage. The implementation of Customer Relationship Management (CRM) practices followed by a sound customer-centric strategy constitutes one of the key-driver to profitability.
The goals of this disser...