Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media: The new trend in marketing and its impact on customer behaviour. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Vantaraki, Magdalini
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Web 2.0 and Social Media is the undisputable biggest phenomenon of 20th century. Merging both has made possible for people to communicate with a huge audience or for firms to communicate their products. The impact of social media to customer behavior or the impact from consumer to consumer is huge and it’s magnifying. The purpose of this study is to analyze how Social media influence consumers and...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αποτελεσματικές Στρατηγικές και Τακτικές Επικοινωνίας των Πωλήσεων στο Λιανεμπόριο: Η Περίπτωση της ΙΚΕΑ Ιωαννίνων [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2017 [2017-09-15]
Zacharis, Christodoulos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναζητήσει και να αναλύσει τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι πωλητές κατά την εξυπηρέτηση πελατών στο λειτουργικό περιβάλλον της ΙΚΕΑ Ιωαννίνων. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμβάλλουν στην εύρεση κατάλληλων στρατηγικών και προτάσεων στοχεύοντας στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών με τους πωλητές για εταιρ...