Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
City Branding
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Culture as a key element in shaping and highlighting the identity of cities. The case of Guadalajara Mexico [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κανούλας, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Στην παρούσα μελέτη επιχειρούμε να αναδείξουμε την σημασία, τον ρόλο και την συμβολή του πολιτισμού, ως βασικού στοιχείου διαμόρφωσης και ανάδειξης της ταυτότητας των σύγχρονων πόλεων, καθώς και εργαλείου προώθησης αστικής αναπτυξιακής πολιτικής, μέσω της αξιοποίησης του πολιτιστικού αποθέματος και των σύγχρονων, καινοτόμων και δημιουργικών πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Στο θέμα αναλύ...
Πολιτιστικοί Θεσμοί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το Θέατρο και το Καρναβάλι του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Institutions in Local Government. The Theater and the Carnival of the Municipality of Moschato-Tavros [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-06-2021 [2021-06-01]
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η εξέταση των πολιτιστικών θεσμών που λειτουργούν στο πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εστιάζοντας στην πολιτιστική επικοινωνία και το city branding, αλλά και στη σύνδεσή τους με την τοπική ανάπτυξη. Το θεατρικό εργαστήρι «Εν Δράσει» και το Καρναβάλι του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου επιλέχθηκαν ως μελέτη περίπτωσης. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθή...
«Τα Murals (Τοιχογραφίες) ως εργαλείο ανάδειξης του ʺCity Brandingʺ στις πόλεις Πάτρας και Βόλου»
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Murals as a ''City branding'' project in the cities of Patras and Volos'' [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαβασιλοπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρακάτω διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η ʺνέαʺ μορφή εικαστικής τέχνης, τα Murals, τα οποία οδηγούν σε μια σύγχρονη πραγματικότητα της δημόσιας τέχνης. Η εικαστική παρέμβαση τοιχογραφιών μεγάλης κλίμακας, που υλοποιούνται σε τοπικό επίπεδο στις πόλεις Πάτρας και Βόλου, θεωρείται ένα από τα βασικά εργαλεία ανάδειξης του City Branding σε αυτές. Τα Murals προσφέρουν μια δημόσια γκαλερί χρω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of a place’s cultural identity, through a Strategic Plan aimed at development. Case study Municipality of Markopoulo and the facility of Marko Coop [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μεθενίτη, Ευδοκία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τo City Branding και το Place Marketing αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για τη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού στις πόλεις. Επιπλέον προσδιορίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα μιας περιοχής ως προς το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον.
Το Μαρκόπουλο Μεσογαίας Αττικής αποτελεί μια περιοχή με ιδιαίτερη πολιτιστική κληρονομιά, με το κρασί (ρετσίνα) να αποτελεί το ξεχωριστό, διάσημο, τοπικό προϊόν. Τα έργα...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Λιάσκα, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της έρευνας είναι η αξιολόγηση των δύο δήμων Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου Κρήτης στο κατά πόσο ανταποκρίνεται το City Βranding που ανέπτυξαν στις αρχές και τις απαιτήσεις της βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης και πώς μπορεί να συμβάλει η προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού σε αυτή την κατεύθυνση.
Σκοπός: Η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, ο εντοπισμός των αδυναμιών και των ελλείψεων μέσα α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opera Studios: challenges, management and growth perspectives. The case of Patra’s International Opera Studio. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-11-2018 [2018-11-27]
Γεννάτος, Ευθύμιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η όπερα αποτελεί ένα από τα πιο απαιτητικά πεδία στην διοίκηση των πολιτιστικών οργανισμών. Τα τελευταία χρόνια οι πολιτιστικές – δημιουργικές βιομηχανίες των οργανισμών όπερας, αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις τόσο σε οικονομικό, διοικητικό και καλλιτεχνικό επίπεδο, όσο και στο επίπεδο της προσέλευσης κοινού. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζει αυτά τα ζητήματα όχι μόνο από την πλευρά των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Image Making and City Branding. The creation of cultural clusters and Local Government's contribution. The case study of the Municipality of Kifissia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2018 [2018-10]
Μπουρλούκου, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί η διαμόρφωση στρατηγικής στην εικόνα της σύγχρονης πόλης και οι τάσεις του αναγκαίου city branding για την οικονομική ανάπτυξη και την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας. Παράλληλα, εξετάζεται η εφαρμογή του «Νόμου Καλλικράτη» και οι αλλαγές στην τοπική αυτοδιοίκηση ως νέο εργαλείο για την συνέργεια των πολιτιστικών οργανισμών. Ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Rio de Janeiro-Brazil. "Rio has been reborn". Transformation of the «image» of Rio de Janeiro. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Μανώλογλου, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιοποίηση του πολιτισμού στις στρατηγικές αστικής αναζωογόνησης που σε συνδυασμό με πρακτικές μάρκετινγκ πόλης δύνανται να συμβάλλουν αντίστοιχα, τόσο στην ανάπλαση της πόλης σε φυσικό επίπεδο όσο και στην ανανέωση της επικοινωνούμενης εικόνας της, συνθέτοντας, από κοινού, ένα θελκτικό brand πόλης το οποίο να μπορεί αποτελεσματικά να προσελκύει ανθρώπους...