Κριτήρια αναζήτησης: Alternative Assessment, Εναλλακτική Αξιολόγηση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Alternative Assessment, Εναλλακτική Αξιολόγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers’ Assessment Practices in the Pre and Post Covid Era [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τζεβελέκου, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This research sheds light on the evolution of assessment techniques/methods that EFL teachers utilized to evaluate students’ productive and receptive skills, within the principles of communicative testing, of both primary and secondary education not only in the public but also in the private sector of education in Greece over the past two years during and after the pandemic of Covid 19. It also de...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Culturally-informed Alternative Methods of Assessment in the Greek State Junior High School TESOL Classroom. The Case of Project Work as a Formal Method of Assessing Students’ Academic Achievement. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μπόζιου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Language testing and assessment in the Greek State Junior High School TESOL classroom is mainly materialized through traditional standardized testing techniques. Traditional term “paper-and-pencil” achievement tests constitute the most important method of learner evaluation and are highly regarded by Greek students, who expect term summative grades to be based on their performance in these tests. ...