Κριτήρια αναζήτησης: φυσικές επιστήμες
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: φυσικές επιστήμες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: First grade students' attitudes towards science cources [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-9-2024 Συγγραφέας: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΕΪΜΑΡΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις στάσεις μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα μαθήματα φυσικών επιστημών και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν. Η έρευνα που παρουσιάζεται πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου και με τη διενέργεια συνεντεύξεων. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτό που κατασκευάστηκε από τους Kind, Jones και Barmby και είναι αυτό που είχε αναπτυχθεί για τις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching sciences in secondary education using distance learning methods: Evaluation of application methodology- Positive and negative aspects for students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κελεπούρης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται η ανάδειξη θεμάτων που σχετίζονται με την διδασκαλία εξ αποστάσεως, στα μαθήματα φυσικών επιστημών, σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αφορούν εκπαιδευτικούς και μαθητές. Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών συχνά βασίζεται στο πείραμα και την εξερεύνηση και συνεπώς η δυνατότητα εικονικών προσομοιώσεων και διάδρασης, που προσφέρουν σε αυτό ...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κοντογιάννης, Μάριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Ο εννοιολογικός χάρτης είναι μία δισδιάστατη, χωρική, απεικόνιση εννοιών, που συνδέονται έτσι ώστε να σχηματίζονται προτάσεις. Με τον τρόπο αυτό απεικονίζεται η δομή της γνώσης πάνω σε ένα θέμα, που ορίζεται μέσω του κομβικού ερωτήματος που τίθεται στο χάρτη. Αν και η κατασκευή του εννοιολογικού χάρτη φαίνεται να είναι μία απλή διαδικασία, η τοπολογική και η σημασιολογική του αξιολόγηση αποκαλύπτε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Introduction of visual arts elements into Natural Sciences teaching. Examples of incorporating elements of visual arts into teaching scenarios [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Μανουσάκη, Κλεοπάτρα Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Η σύγχρονη φυσική και οι τεχνολογίες μαζικής κλίμακας που αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της σημερινής μας καθημερινότητας δεν μετέβαλλαν μόνο τον τρόπο πρόσληψης του χώρου και του χρόνου από τον σύγχρονο άνθρωπο, αλλά οδήγησαν και στην αναθεώρηση των σκοπών της τέχνης, των επιμέρους στόχων της και του κοινωνικού της ρόλου. Στο πλαίσιο του αναπροσανατολισμού του κοινωνικού ρόλου της τέχνης εντάσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical Science Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Βεζονιαράκης, Αλέξης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Πολλοί μαθητές αμφισβητούν τη χρησιμότητα αυτών που διδάσκονται. Όμως αυτά που διδάσκονται αποτελούν πολιτισμική κληρονομιά του ανθρώπου. Πού έγκειται η αντίφαση; Είναι ουδέτερη η παιδεία; Ετοιμάζει ανθρώπους που θα μπορούν να λειτουργήσουν στο σήμερα και δικό τους χθες ή προετοιμάζει ανθρώπους για το αύριο και δικό τους πραγματικό σήμερα; Έχει συνοχή το αντικείμενο διδασκαλίας με την πράξη; Είναι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The opinion of primary school teachers on students’ priory perceptions of natural science and their attitude towards it. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Πουρλιάκας, Γρηγόριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ70) για τις πρότερες αντιλήψεις των μαθητών στις φυσικές επιστήμες καθώς και της στάσης τους απέναντι σε αυτές κατά το σχολικό έτος 2016-2017. Η έλλειψη αντίστοιχων ερευνών στο χώρο του δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα υπαγόρευσε την ανάγκη να πραγματοποιηθεί μια τέτοια έρευνα και συνάμα κρίνει σε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Dialogue between Science and Religion in Greece in the second half of the 20th century: the impact on education and teaching of Natural Sciences [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2015 [2015-07-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η σκιαγράφηση της σχέσης Επιστήμης και Θρησκείας στην Ελλάδα στο δεύτερο μισό του 20ου αι., και πιο συγκεκριμένα του τρόπου με τον οποίο αυτή η σχέση εκβάλλει στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Η ανάδειξη του σχεσιακού περιεχομένου μπορεί να ρίξει φως στο πώς και το γιατί οι επιστημονικές θεωρίες μετασχηματίζονται σε σχολική γνώση. Σε ό,τι αφορά στις σχέσεις της με τη...