Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τμήμα ένταξης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opinions of parents of children with SLD in primary education on the role of the special educator of the integration department in terms of parental involvement in the education of children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μουστάκα, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες έχει απασχολήσει πολύ την εκπαιδευτική κοινότητα. Γονείς και σχολείο συνεργάζονται προκειμένου να εξασφαλιστεί στα παιδιά αυτά η κατάλληλη εξειδικευμένη βοήθεια. Κομμάτι αυτής της συνεργασίας αποτελεί, τα τελευταία χρόνια, η σχέση των γονέων με τον ειδικό παιδαγωγό του τμήματος ένταξης που λειτουργεί στα γενικά σχολεία. Η έρευνα αυτή διερεύν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Special education teachers' of general education incorporation classes opinions and attitudes to the evaluation indicators for the quality of the educational work at school units [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Καλογερά, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια επιχειρείται στην Ελλάδα να διαμορφωθεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, το οποίο σκοπό θα έχει να κινητοποιήσει όλους τους παράγοντες του σχολείου, να αποσαφηνίσει τα προβλήματα και να υποδείξει πεδία για επιμόρφωση. Το 2013-2014 έγινε μία απόπειρα αυτοαξιολόγησης των σχολείων με βάση το πλαίσιο που είχε προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Instructors to student transaction based on the structure of an interdisciplinary course [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Λαλακίδου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την ισχύ της θεωρίας της διαδραστικής απόστασης κατά τη «2-1» διάδραση διδασκόντων-μαθητή σε περιβάλλον μικτής μάθησης. Στόχος της έρευνας είναι η μελέτη της διάστασης της δομής της «2-1» διαδραστικής απόστασης σε θέματα οργάνωσης περιεχομένου, ευελιξίας και αλληλεπίδρασης μαθήματος και της επιρροής της από τη διάσταση του διαλόγου. Η εργασία εισάγει τη «2-1» διάδραση δι...