Κριτήρια αναζήτησης: τηλεοπτικός και διαφημιστικός λόγος
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τηλεοπτικός και διαφημιστικός λόγος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The depiction of geographical linguistic diversity in television and advertising discourse. Teaching suggestions for the implementation of the critical literacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-07-2020 [2020-07-26] Συγγραφέας: Νάτσιου, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι γεωγραφικές γλωσσικές ποικιλίες, αν και σε καθεστώς διαρκούς υποχώρησης, εξακολουθούν να υφίστανται ως φυσικό χαρακτηριστικό της ελληνικής, όπως άλλωστε και των υπολοίπων γλωσσών, και να αποτελούν βασικό στοιχείο της γλωσσικής συμπεριφοράς και της ταυτότητας πολλών ομιλητών/τριών, κυρίως σε περιοχές εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Αναγνωρίζοντας την ισχύ και τον ιδιαίτερο ρόλο του θεσμού των...