Κριτήρια αναζήτησης: ταξιδιωτική εμπειρία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ταξιδιωτική εμπειρία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Α practical approach for the application of experiential marketing for luxury collections of hotels [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παπαναγιωτου, Αδαμαντία Σταυριανή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών που επιλέγουν το ξενοδοχειακό προϊόν πολυτελών μονάδων της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας (ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων). Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης και προτίμησης σε ξενοδοχειακά προϊόντα ώστε η βιωματική εμπειρία να αναδειχτεί ως ο τύπος της εμπειρίας που...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media and Travel Planning – Generation Y [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Ζούλη, Μαργαρίτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο που οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν, βρίσκουν και χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τουριστικούς προορισμούς καθώς και με τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, τα μέσα αυτά τους προσφέρουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, αξιολογώντας ταυτόχρονα τ...