Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τήρηση του ημερολογίου
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Learners as Creative Writing Assessors: Could Self- and Peer-Assessment through Diary-Keeping Enhance Writing Performance? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Κολοβού, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This action research was conducted to support four intermediate-level learners whose writing skills needed boosting. It targeted helping these learners enhance their writing and produce longer and better quality texts through self- and peer-assessment by using specific assessment criteria and diary-writing and utilising writing strategies and story-writing techniques. Diary-keeping also aimed at l...