Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
προβολή
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Municipality of Patra’s cultural promotion and public attendance actions (2015-2019): Catering entrepreneurs’ view on the effectiveness of promotion practices [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Γιαννακάρα, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική προβολή ενός τόπου αποτελεί βασικό συστατικό της οικονομικής της ανάπτυξης τις τελευταίες δεκαετίες και οι πόλεις καταβάλουν σοβαρές προσπάθειες ώστε να προωθήσουν διάφορους επιχειρηματικούς τους τομείς τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Η εστίαση είναι ένας από αυτούς τους κλάδους και όπως αποδεικνύεται χαίρει ιδιαίτερης προβολής σε πόλεις με υψηλή προσέλευση τουρισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Friends associations and their role as a means of financing, financial support and extroversion of cultural organizations. Friends of the Benaki Museum. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΛΙΑΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης, οι σύλλογοι Φίλων διαμορφώνουν ένα πλαίσιο σχέσεων που ενισχύει την θέση των πολιτιστικών οργανισμών τόσο από την πλευρά των οικονομικών, ως τρόπου χρηματοδότησής τους, αλλά και ως επικοινωνιακού εργαλείου που βοηθάει την εδραίωση των πολιτιστικών οργανισμών και την εξωστρέφεια τους στην κοινωνία, σε τ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Κατσιμέντζα, Πολυξένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις αφενός για να γνωστοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο καταναλωτικό κοινό και αφετέρου για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζοντας την εταιρική τους εικόνα και το προφίλ τους. Η διαφήμιση δε θα μπορούσε να μην χρησιμοποιείται και στον χρηματοπιστωτικό τομέα καθώς τα τραπεζι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural policy. Sponsorships and projection of the Association of Vlachs of Serres "Georgakis Olympios" and the Association of Vlachs of Veroia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Κεχαγιά, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή παρουσιάζει την πολιτιστική πολιτική του Λαογραφικού Μουσείου Βλάχων Ν. Σερρών «Γεωργάκης Ολύμπιος» και του Συλλόγου Βλάχων Βέροιας. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας γίνεται προσέγγιση της έννοιας της πολιτιστικής πολιτικής και της πολιτιστικής χορηγίας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα οφέλη που αποκομίζουν οι χορηγοί μέσα από μία χρηματοδότηση, καθώς και τρόπους προσέλκυσης χορη...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΧΡΥΣΑΦΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί μια σημαντική οικονομική δραστηριότητα για τις περισσότερες χώρες σε όλον τον κόσμο. Στην Ελλάδα, η συμβολή του τουριστικού κλάδου ήταν διαχρονικά ιδιαίτερα κρίσιμη για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας.
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον τουρισμό της Ελλάδας, που αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της χώρας και συνάμα έναν κλάδο αυξανό...