Κριτήρια αναζήτησης: μουσειακή επικοινωνία
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μουσειακή επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management of cultural organizations and communication policy in modern times: The Byzantine Museum of Argolis [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2019 [2019-09-30] Συγγραφέας: Μπάρκουλα, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Πολλά μουσεία στην εποχή μας υιοθετώντας τις αρχές της σύγχρονης πολιτιστικής διαχείρισης, έχουν προσδιορίσει εκ νέου το ρόλο τους και δεν στοχεύουν μόνο στην διάσωση, τη φύλαξη και την έκθεση των πολιτιστικών προϊόντων, αλλά και στην εκπαίδευση και την διασκέδαση των επισκεπτών τους. Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, κάθε μουσείο θα πρέπει να υιοθετήσει μια συγκεκριμένη επικοινωνιακή πολιτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational programs as a key in the cultural organizations communication strategy. The case of the Cretaquarium [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Σωμαράκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των μουσείων, ως μέρος της επικοινωνιακής τους στρατηγικής, μέσα από το παράδειγμα του Ενυδρείου Κρήτης. Τα σύγχρονα μουσεία σχεδιάζουν και εφαρμόζουν επικοινωνιακή στρατηγική η οποία περιλαμβάνει δραστηριότητες εντός και εκτός του μουσείου, βοηθά να επιτευχθεί η προβολή τους, η επικοινωνία με το κοινό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management and strategic communication in museums: The case of the Roma Basketry Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Χριστακοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται και αναλύεται η σημασία της στρατηγικής επικοινωνίας στα μουσεία. Συγκεκριμένα, μέσα από το παράδειγμα της διερεύνησης της επικοινωνιακής στρατηγικής του Μουσείου Καλαθοπλεκτικής των Ρωμά, η εργασία έχει ως σκοπό: α) να καταγράψει την αποστολή και τους στόχους του Μουσείου, τα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Audience engagement: a crucial ingredient in a modern museum’s Communication Strategy. The case of Rijksmuseum in Amsterdam. [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-05-2017 [2017-05-13] Συγγραφέας: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής είναι να αποδείξει τη βαρύνουσα σημασία της ενεργής συμμετοχής του κοινού ενός μουσείου στην επικοινωνιακή του στρατηγική, κοινού το οποίο είναι πλέον ενεργός και ευαισθητοποιημένος κριτής. Πρόκειται για διαδικασία η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πιστότητας του κοινού, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη μιας αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του μουσείου και του κοινού κ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Το σύγχρονο μουσείο έχει ως απώτερο σκοπό την επικοινωνία του με ένα διευρυμένο κοινό, την καταξίωσή του, την προβολή του, την καθιέρωση του ονόματος και των λειτουργιών του, καθώς και την παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους τους πολίτες μέσα από τα προγράμματα που αναπτύσσει. Με τον τρόπο αυτό αποτελεί ένα ενεργό και ζωτικό κύτταρο της σημερινής κοινωνίας, αποτελώντας τον πολιτιστικό χώρο ...