Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κονστρουκτιβισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Body, image and space in Bauhaus theatre [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέατρο της σχολής του Bauhaus αποτέλεσε έναν ιδιαίτερα σημαντικό, αν και παραγνωρισμένο ως προς την προσφορά του, σταθμό στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου. Η παρούσα εργασία ερευνά το ρόλο της εικόνας του σώματος του ερμηνευτή, του σκηνικού αντικειμένου και του σκηνικού χώρου στις παραστάσεις του θεατρικού εργαστηρίου της σχολής του Bauhaus. Ως βασικά δομικά υλικά της έρευνας τίθενται τα στοι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Philosophical and epistimological views of teachers in Secondary Education about the Science of Mathematics and Teaching Methodology and practice [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΠΟΜΠΟΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Για πολλούς αιώνες το σύνολο των επιστημόνων και φιλοσόφων θεωρούσαν τα μαθηματικά ως απόλυτα και αδιαπραγμάτευτα. Αυτή η άποψη αμφισβητήθηκε όταν ανακαλύφθηκαν διάφορα παράδοξα που κλόνισαν την απόλυτη φύση των μαθηματικών.
Ο κονστρουκτιβισμός και η θεωρία της διαψευσιμότητας των
Popper και Lakatos είναι οι πιο πρόσφατες απόψεις στη φιλοσοφία των μαθηματικών, οι οποίες απορρίπτουν την απολυτο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE TEACHING OF BIBLICAL EVENTS IN PRIMARY SCHOOL BASED ON MODERN PROBLEMATICS OF EXISTENCE AND EXPERIENCE. CASE STUDY: THE MULTIPLICATION OF LOAVES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ)
Περίληψη (Abstract): Η παρουσίαση των βιβλικών γεγονότων στο πλαίσιο της σύγχρονης εκπαιδευτικής πράξης, αποτελεί επιλογή η οποία μπορεί να εγείρει αντιρρήσεις σχετικά με την πιθανότητα να προσκρούει σε αρχές του νέου τύπου σχολείου αλλά και γενικότερα στη θρησκευτική ελευθερία των νέων ανθρώπων.
Σκοπός της παρούσης διπλωματικής είναι να καταδείξει ότι η διδακτική των βιβλικών διηγήσεων έχει πράγματι θέση στο πολυπο...