Κριτήρια αναζήτησης: κοινό
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κοινό Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural depiction of banking history: The case of the Bank of Greece museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΟΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, τον 21ο αιώνα, το μουσείο ως πολιτιστικός οργανισμός, ο οποίος δραστηριοποιείται σε ένα ρευστό από κάθε άποψη περιβάλλον, είναι αναγκαίο να ανταποκρίνεται με επάρκεια στις δομές και στην εξέλιξη της κοινωνίας. Επιπρόσθετα, τα μουσεία για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες είναι σημαντικό να βρίσκονται σε διαδικασία συνεχούς εκσυγχρονισμού. Το Μουσείο της Τρά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: National Archaeological Museum: Communication in the museum space in the post-covid-19 era of digital challenges and competition. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-10-2023 Συγγραφέας: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΛΙΑΚΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract):  Βασικός άξονας της εργασίας μας είναι η πολιτιστική επικοινωνία και οι ψηφιακές προκλήσεις στο μουσειακό χώρο, μέσω των οποίων επιδιώκεται η ανάπτυξη και η ισχυροποίηση της θέσης ενός μουσείου έναντι των ανταγωνιστών του. Πρόκειται για αρωγούς που ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα όλων των πολιτιστικών οργανισμών σε ένα ολοένα και πιο απαιτητικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, στο οποίο οι ομάδες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policies and strategies with the public: The case of the Chamber of Fine Arts of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: ΑΚΤΣΕΛΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός αποτελούσε και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων ανεξάρτητα από το μέρος, την κοινωνική θέση, την οικονομική ή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με τον όρο ¨πολιτισμό ¨ εννοούμε κάθε τι που σχετίζεται με τα υλικά, πνευματικά και τεχνικά επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα στο χρόνο ως αποτέλεσμα των δυνατοτήτων του τα οποία και εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Sculptures in Athens, their significance and touristic utilisation. Account, promotion and analysis of the most important sculptural artifacts hosted in squares, subway stations and gardens of prominent building of the Greek capital. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Σκουλουδάκης, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την καταγραφή, την ανάδειξη και την ανάλυση των σημαντικότερων έργων γλυπτικής τέχνης που φιλοξενούνται σε πλατείες, μετρό, και κήπους σημαντικών κτηρίων της Αθήνας, με τη σημασία αλλά και την τουριστική αξιοποίησή τους. Η μελέτη των έργων γίνεται χωριστά για κάθε χρονική περίοδο. Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου προκειμένου ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσης εργασίας είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ εμπειρίας στον χώρο των μουσείων. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις για το μάρκετινγκ περιεχομένου και εμπειρίας στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του πολιτιστικού μάρκετινγκ, της στρατηγικής περιεχομένου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of the cultural organizations and the use of social media to attract audience. The cases of B&M Theocharakis Foundation for the Fine Arts and Music and The Image Gallery Amalias 36 [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τραϊφόρου, Αδαμαντία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι ποικίλες αλλαγές που έχουν σημειωθεί, τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής έχουν οδηγήσει στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και στην εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων. Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον τομέα της επικοινωνίας που πλέον καλείται να αξιοποιήσει σύγχρονες πρακτικές για να υλοποιήσει τους διάφορους στόχους της. Ιδιαίτερα σημαντικές θεωρούνται οι αλλαγές, οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of a "home grown'' Music Festival that turned into a "big bang". The case of Los Almiros Festival. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Χουλιαρά, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τη σημαντικότητα της επικοινωνιακής στρατηγικής για την ανάδειξη και προβολή των πολιτιστικών Φεστιβάλ. Καταγράφει τα εργαλεία εκείνα και τις μεθόδους που επιστρατεύουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές για να προβάλλουν τα Φεστιβάλ και να προσεγγίσουν το κοινό προσκαλώντας το σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Ερευνάται η επικοινωνιακή στρατηγική του LosAlmirosFestival, κα...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΕΪΤΑΝΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική επικοινωνία είναι μια έννοια που αφορά την προώθηση και προβολή ενός πολιτιστικού αγαθού προς το κοινό. Τα τελευταία χρόνια ο μετασχηματισμός του ρόλου και της αποστολής των μουσείων έχει αναδείξει ιδιαίτερα την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας και του μουσειακού μάρκετινγκ. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει την επικοινωνιακή διάσταση ενός πολιτιστικού οργανισμού και...