Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ημι-δομημένη συνέντευξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of preschool teachers on the pilot program for the introduction of English as a foreign language in the Greek public kindergarten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
ΖΕΡΒΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης που συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας ως ξένης, στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2020-21, ως προς την εφαρμογή του. Συγκεκριμένα, σε πρώτο επίπεδο διερευνώνται οι απόψεις τους για την πρώιμη εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, την επίδραση του πιλοτικού προγράμματος στου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Physical Education as a tool of intercultural education in preschool education in Greece. Attitudes and representations of kindergarten teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Νικολακοπούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αναπαραστάσεις των νηπιαγωγών για τη Φυσική Αγωγή ως εργαλείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ως διακριτό γνωστικό αντικείμενο στο ελληνικό νηπιαγωγείο. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αξία και τη χρησιμότητα της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο ως εργαλείο για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, οι άτυπε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parental Involvement in secondary education. Research on teachers’ views and attitudes in secondary high schools of Patras [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καπεντζώνη, Αλεξία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έρευνες επιβεβαιώνουν τα οφέλη που απορρέουν από τη γονεϊκή εμπλοκή στην
εκπαιδευτική διαδικασία. Στην πράξη όμως η καλή συνεργασία σχολείου - οικογένειας δεν
είναι πάντα μία εύκολη υπόθεση. Ένας από τους λόγους στους οποίους οφείλεται η δυσκολία
αυτή έγκειται στο διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γονείς και εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται
τη συνεργασία αυτή. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parental involvement in primary school: Teachers' and parents' beliefs about school and family relationships and parental involvement in children' s education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της εργασίας ήταν να μελετήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων για τη γονική εμπλοκή στην εκπαίδευση προκειμένου να διαπιστωθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους στην εκπαίδευση και την ποιότητα της μεταξύ τους συνεργασίας και να αναδειχθούν οι παράγοντες που λειτουργούν διευκολυντικά ή περιοριστικά. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης...