Κριτήρια αναζήτησης: επιχειρηματικότητα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επιχειρηματικότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Entrepreneurship education in Primary Education: survey of options and interest on behalf of educators [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ, ΑΝΘΙΠΠΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επιχειρηματική εκπαίδευση προσφέρει στο άτομο τη δυνατότητα να αναπτύξει χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του για μια επιτυχημένη προσωπική και επαγγελματική ζωή. Μέσω αυτής καλλιεργούνται δεξιότητες, γνώσεις και στάσεις, που βοηθούν το παιδί στην ομαλή μετάβασή του από το σχολείο στο χώρο εργασίας και στη μελλοντική επαγγελματική του εξέλιξη. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εκπαιδε...
Ημερομηνία: 15-09-2019 [2019-09-15] Συγγραφέας: Φλεβοτόμου, Αννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και οι επακόλουθες συνέπειες της την περίοδο 2008-2018, έχουν επιδράσει σημαντικά στα δημοσιονομικά μεγέθη, το βιοτικό επίπεδο, τις ασκούμενες πολιτικές αλλά και στην πορεία της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό πυλώνα της οικονομικής δραστηριότητας και οι συνέπειες της κρίσης στη λειτουργία και τις συνθήκες βιω...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΝΤΑΖΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον, ο διαμοιρασμός αφορά τη θεμελιώδη και ουσιαστική δραστηριότητα της συμμετοχής σε ιστότοπους Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα. Το Διαδίκτυο έχει οδηγήσει σε ένα εκρηκτικό φάσμα της οικονομίας διαμοιρασμού και προσφέρει μια σειρά από νέες ευκαιρίες για κοινή χρήση σε κάθε επίπεδο. Πρόσφατα, οι συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών έχουν οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα ως...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CREATING AN INTEGRATED TOURIST SERVICES PROGRAM. THE CASE OF "MΟUZENIDΙS GROUP" GROUP OF COMPANIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Αγγελοπούλου, Όλγα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): O Όμιλος Εταιριών MOUZENIDIS GROUP αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής τουριστικών υπηρεσιών, το οποίο λειτουργεί με τη στρατηγική κάθετης ολοκλήρωσης, συνδυάζει δε όλα τα στοιχεία επιχειρηματικότητας, καινοτομίας, ποιότητας και ανταγωνιστικότητας, ενώ στην Ελλάδα αποτελεί μια πρωτοπόρα παρουσία στον τομέα του τουρισμού. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το κατά πόσο οι καταναλωτές – τουρίστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Business activities and their impact on museums' character [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Καραχάλιος, Αλέξης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα συντελέστηκαν, και συνεχίζουν να συντελούνται, πλήθος κοινωνικών και οικονομικών μεταβολών οι οποίες επηρέασαν σημαντικά και εξακολουθούν να επηρεάζουν το περιβάλλον λειτουργίας των μουσείων. Η συνεχώς αυξανόμενη απροθυμία οικονομικής στήριξης των μουσείων από το κράτος καθώς και η σημαντική αύξηση των καταναλωτών πολιτιστικών αγαθών διαμόρφωσαν τις συν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα για ιδιωτικά φαρμακεία στην Ε.Ε. Η περίπτωση των υπηρεσιών νέφους με την χρήση της εφαρμογής OpenX. [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-07-2017 [2017-07-15] Συγγραφέας: Efstathiou, Dimosthenis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the context of this thesis, a cloud pharmacy application with an innovative business model and implementation is proposed. After the various aspects of innovation are discussed, the actual application is presented. Its main value proposition entails the interconnectivity between pharmacies towards collecting retail data and delivering new services like B2B transactions or data processing. Part ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Sustainable Tourism development & entrepreneurship in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΑΚΗ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι απόψεις μαθητών της Δ/θμιας Εκπ/σης στην Κρήτη που έχουν επιλέξει η θα επιλέξουν τον Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας και ειδικεύονται ή θα ειδικευτούν στον Τουρισμό για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα είναι αντικείμενο της παρούσας μελέτης. Σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψεων που αφορούν στο αν στάσεις απέναντι στην επιχειρηματικότητα και οι αρχές και πρα...