Κριτήρια αναζήτησης: ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE EDUCATIONAL NEEDS OF HEADTEACHERS OF PUBLIC KINDERGARTENS. THE CASE OF THE HEADTEACHERS OF KINDERGARTENS IN THE PREFECTURE OF HERAKLION, CRETE. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Πηγουνάκη, Ελπίδα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των προϊστάμενων δημόσιων νηπιαγωγείων του νομού Ηρακλείου Κρήτης, ως προς το περιεχόμενο και τη μορφή των προγραμμάτων που προτιμούν. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2018 στις 183 προϊσταμένες δημόσιων νηπιαγωγείων. Κατά την ερευνητική διαδικασία επιλέχθηκε ο συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής προσέγγισης, με τη χρήση ερωτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: In service teacher training and the role of the school consultant as an adult's educator [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Βουρτσάνη, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η επιμόρφωση και η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα. Ένας από τους θεσμοθετημένους φορείς επιμόρφωσης, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, είναι και ο σχολικός σύμβουλος. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αποτελεσματικότητα του ρόλου του σχολικού συμβούλου ως εκπαιδευτή ενηλίκων και με τη συμβολή του στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Identification of the INSET (In-service Education and Training) needs of the philologists serving in public secondary schools in the city of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παπαθανασίου, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι συνεχείς αλλαγές στο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και επιστημονικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί το σχολείο καθιστούν αναγκαία τη διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Η καταγραφή των επιμορφωτικών τους αναγκών αποτελεί εξαιρετικής σημασία ζήτημα για την επιτυχή έκβαση των επιμορφωτικών προγραμμάτων, καθώς αυτή εξαρτάται άμεσα από τον βαθμό στον οποίο οι συγκεκριμένες ανάγκες λαμβάνονται υπόψη...