Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Στρατηγική
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Στρατηγική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital divide, and the need for digital transformation of cultural organizations. International experience and Greek reality. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΑΡΤΖΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην αυγή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης, των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης και των ρομπότ, της παγκοσμιοποίησης, του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών οι πολιτισμικοί οργανισμοί καλούνται να αναθεωρήσουν τις παραδοσιακές μεθόδους λειτουργίας, διοίκησης, δημιουργίας και προβολής των πολιτιστικών τους αγαθών και προϊόντων υιοθετώντας νέες πρακτικές προσανατολισμένε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The digital transformation of cultural institutions at the dawn of the 4th Industrial Revolution in the midst of Covid-19: The cases of Pinakothek der Moderne in Munich and the National Museum of Modern Art in Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-10-2021 [2021-10-13] Συγγραφέας: Γκέτσιου, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην αυγή μιας εποχής καταλυτικής, εξαιτίας των διαρκών και επιταχυνόμενων εξελίξεων, αλλά και προκλήσεων, η ακατάπαυστα εξελισσόμενες ψηφιακές τεχνολογίες (τεχνητή νοημοσύνη, Big Data, δίκτυα 5ης γενιάς, νέφος (cloud), προσέδωσαν ένα ιδιάζων πεδίο προσφερόμενο για ανταγωνισμό, ενώ την ίδια χρονική στιγμή η εξέλιξη τους αναπτύσσεται με ιδιαίτερα ταχύ ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα, η εμφάνιση της υγειον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A study of the key drivers of digital transformation in Greek businesses: Strategy vs Technology [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Καρεκλά, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study is aiming to identify whether it’s strategy or technology that induces digital transformation on Greek Businesses and compare the results to those of international researches and sources. In order to determine that, this research aims to investigate through questionnaires the levels of digital transformation among Greek companies, the strategic approaches of businesses of different leve...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Strategy in the field of Culture. The case study of Victoria & Albert Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Αλεξανδρίδη, Σταματία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο, τα ψηφιακά εργαλεία και τα κοινωνικά μέσα έχουν πλέον αλλάξει βαθιά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται συμπεριφέρονται και επικοινωνούν, αλλά έχουν επίσης φέρει αλλαγές και στον τρόπο οργάνωσης, επικοινωνίας και δράσης των πολιτιστικών οργανισμών παγκοσμίως. Η χάραξη και η υλοποίηση μιας ψηφιακής στρατηγικής, αποτελεί το κύριο στοιχείο ανάπτυξης που θα διασφαλίσει την βιωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Transformation in Public Services: A new era for Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: Μακρή, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Our world is changing faster than ever and technological revolution has already begun to alter all areas of our lives from the way we work to the way we live. Digital transformation seems to be unprecedented for mankind in the near future. In this effort there must be a massive participation of governments and public sector as well as citizens and business. The purpose of this dissertation is t...