Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Επικοινωνιακή Στρατηγική
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Επικοινωνιακή Στρατηγική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of digital communication strategy and the use of new technologies in academic libraries. The case of the University of Cadiz Library and the Library of the University of the Aegean. A comparative approach. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-9-2024 Συγγραφέας: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις, ενισχύουν τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες καθώς στηρίζουν πλέον την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία τους. Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η υιοθέτηση στρατηγικών ψηφιακής επικοινωνίας, είναι απαραίτητα συστατικά, προκειμένου οι βιβλιοθήκες να ανταποκριθούν στις νέες μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.Η παρούσα εργασία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the digital communication strategy of modern cultural organizations in times of crisis. The case of the Municipal Regional Theater of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΣΟΛΙΓΚΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί βρίσκονται εν μέσω μιας πρωτοφανούς και πολυεπίπεδης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Οι συνέπειες της πανδημίας Covid-19, σε συνδυασμό με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και τα υψηλά επίπεδα χρήσης και συμμετοχής του κοινού στα σύγχρονα ψηφιακά επικοινωνιακά μέσα, όπως οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κατέστησαν επιτακτική τη χάραξη νέων στρατηγικών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Digital communication strategy and audience development of museums after the pandemic: The comparative case study of the Historical Museum of Crete and the National Historical Museum of Athens» [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΣΚΟΥΝΑΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, αφορά την ανάκαμψη των μουσείων μετά την πανδημία COVID-19. Αρχικά, αναλύουμε το ρόλο της ψηφιακής τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων στη διοργάνωση των πολιτιστικών δράσεων, στα μουσεία γενικότερα. Στο θεωρητικό μέρος, εξετάζεται η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού και η υιοθέτηση ευέλικτων προγραμμάτων προώθησης και προβολής τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Communication Strategy and utilization of website and participatory internet applications during the Covid-19 pandemic. The case of Municipal Gallery of Larissa-G. I.Katsigras Museum -Evaluating and formulating communication proposals in order to attract younger audience (generation z) [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Γεωργούλια, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η δυσμενής συγκυρία της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον χώρο του Πολιτισμού και έστρεψε τους διαχειριστές στην εκτεταμένη χρήση ψηφιακών επικοινωνιακών μέσων, συνιστώντας παράλληλα μία απειλή αλλά και ευκαιρία ενδοσκόπησης και ανασυγκρότησης. Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι.Κατσίγρα αποτελεί έναν εξωστρεφή οργανισμό που αντέδρασε άμεσα στην άρση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Communication Strategy of Cultural Organizations and the Promotion of Underwater Cultural Heritage. The Case of Ephorate of Underwater Antiquities. [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2022 [2022-05-15] Συγγραφέας: Καρέλου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση και την ποιοτική αναβάθμιση της επικοινωνιακής στρατηγικής των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση, προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της υιοθέτησης και της αξιοποίησης καινοτόμων τεχνολογικών και ψηφιακών μέσων. Στην εποχή της κοινωνίας των πληροφοριών και της γνώσης, το διαδίκτυο με τα ψηφιακά εργαλεία και τα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of digital media by cultural organizations at the beginning of the coronavirus pandemic 2019 (COVID-19). The cases of the Onassis Stegi & the Metropolitan Museum of Art in New York [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-05-2021 [2021-05-08] Συγγραφέας: Στεφανίδου, Αντωνία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ Δ.Ε. ΕΩΣ 5/2023. Η παρούσα εργασία εξετάζει την έννοια της επικοινωνίας, αναλύοντας το αντικείμενο, τη διαδικασία και τους βασικούς της παράγοντες. Παρουσιάζονται συνοπτικά οι θεωρίες και τα μοντέλα, που έχουν διατυπωθεί αναφορικά με την πολιτιστική επικοινωνία, ενώ εξετάζονται τα χαρακτηριστικά και η οργάνωση του μηνύματος, ο κοινωνικός και επικοινωνιακός ρόλος των π...
Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κατσαδούρη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η επέλαση των ΤΠΕ έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων. Τα μουσεία, ως κατεξοχήν αναπόσπαστα κομμάτια της κοινωνικής ζωής αναπόφευκτα επηρεάζονται και καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Ειδικότερα για έναν οργανισμό μεσαίου μεγέθους, με συντηρητική νοοτροπία, σε ένα περιβάλλον οικονομικής κρίσης, όπως το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο της Ελλάδας, η πρόκληση είναι ...