Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικά Γραφεία
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικά Γραφεία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Crisis management in tourism SMEs: A case study of Greek travel agencies [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ-ΜΑΛΒΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Όμως η βαθιά κρίση και οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 παγκοσμίως, είχαν ως αποτέλεσμα οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις να μειωθούν κατά 72% το 2020, 71% το 2021 και 54% το πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε σύγκριση με την προ-Covid χρονιά ρεκόρ του 2019. Η διαχείριση κρίσεων που διαπραγμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe role of Online Travel Agencies (OTAs) on Tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αθανασάκη, Ερασμία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της Ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας και έναν από τους κυριότερους τομείς στη χώρας μας. Η εξέλιξη των τουριστικών γραφείων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών κρίνεται απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη βιωσιμότητά τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσουμε το ρόλο των Διαδικτυακών Τουριστικών Γραφε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-MARKETING IN NEW GREEK TOURISM 
ENTERPRISE AND ESPECIALLY IN ONLINE TRAVEL AGENCIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Gonianakis, Ioannis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων προσέλκυσης τουριστών, καθώς και για τη διατήρηση της επιθυμίας τους για πραγματοποίηση διακοπών. Η έλευση του διαδικτύου έχει φέρει πρωτόγνωρες ευκαιρίες και προκλήσεις για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Startegic & Financial Analysis a Tour Operator Wholesalers - Special Tours Wholesalers LTD [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία μελετάται μια τουριστική εταιρεία, η Special Tours Limited που ανήκει στον τομέα των wholesale tour operator. Εξετάζεται ο τουριστικός τομέας κ η θέση της εξεταζόμενης εταιρείας μέσα σ αυτον. Επίσης θα γίινει η χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας κα θα συγκριθεί με 2 ανταγωνιστές της. Τέλος θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής καθώς επίσης θα γίνουν προτάσεις...