Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ταξίδι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Refugee's Trauma in Theo Angelopoulos's Film, Voyage to Cythera (1984) - Myth and History. Screenwriting for a Short Film. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-7-2024
ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία με τίτλο «Το τραύμα του πρόσφυγα στην ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Ταξίδι στα Κύθηρα (1984) - Μύθος και ιστορία. Συγγραφή σεναρίου για ταινία μικρού μήκους», διερευνάται ο τρόπος που αποτυπώνεται από τον Θόδωρο Αγγελόπουλο μέσα στην ταινία, αφενός η πολιτική προσφυγιά ως ιστορικό γεγονός και αφετέρου το ψυχικό τραύμα ως προσωπικό, οικογενειακό και εν τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on whether travel bloggers/influencers are a means of influencing people's choice of a holiday travel destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΛΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Το θέμα διερεύνησης είναι το κατά πόσο οι travel bloggers/influencers αποτελούν μέσο επηρεασμού των ανθρώπων ως προς την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού για διακοπές.Είναι μεγάλη η δημοτικότητα αυτών των ανθρώπων κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the economic crisis on the tourism behavior: The case of Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζαγορίτη, Αρετή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει την επίδραση της οικονομικής κρίσης στην τουριστική συμπεριφορά στον τουρισμό στην Ελλάδα. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί ποσοτική έρευνα με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 174 τουρίστες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι διακοπές είναι σημαντικές για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μικέ, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mobile Tourism: Market, Trends and Challenges [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Frousiou, Marina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): These days, smart devices and applications installed in smart appliances are used widely by people. Their extensive consumption has led to the requirement of investigating means that can be simply used through smartphones or tablets to make life less complicated. There is a variety of applications, such as travel, gaming, social, etc.
That’s the reason why mobile devices consist an essential fact...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Determinants of soclal media use in travel [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Καζασίδου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και επηρεάζουν κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Λογικό επακόλουθο ήταν και η επιδρασή τους στον τουριστικό τομέα. Η κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ένα ταξίδι θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τους μάνατζερς των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και για τους τουριστικούς...