Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικές Μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικές Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Applying marketing techniques in the municipality of Athens for improving the quality of services: The case of Citizens' Service Center (KEP) [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Ziavra, Christina Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The burgeoning of digital era, the rapid globalization and the global financial crisis that was deteriorated after the covid-19 pandemic, has totally altered the life choice of people. Ethics, customs, needs, demands, goals and pursuit of humanity are obviously affected by the new situation, that forces them adjust to the new landscape as effectively, efficiently, and rapidly as possible, in ord...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Marketing and comparative analysis between inbound and outbound tactics of marketing. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Δρεμούσης, Παντελής Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to present the fundamental principles of marketing and digital marketing. As the Internet has played a revolutionary role in consumer and supplier communication and as a large percentage of Digital Marketing takes place, the most common digital marketing techniques and how they help marketers achieve their goals will be presented. There will be an extensive report o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Successful marketing strategies for small businesses: A study on clothing retail sector in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Κόζη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In 21st century, the retail clothing industry has come across to some new difficulties due to the rise of fast fashion companies and the improved online experience that customers enjoy while doing online shopping. On the other hand, researches have taught us that SMEs can use marketing practices to their advantage and evolve their overall organizational functions and strategic thinking as well as ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The importance of marketing in boosting tourism activity: a primary research in Kefalonia's tourism business [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: ΚΑΠΠΑΤΟΥ, ΠΑΝΩΡΑΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επικεντρωθήκαμε στην ανάλυση της σπουδαιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ και εξειδικεύσαμε την μελέτη μας στην περίπτωση του νησιού της Κεφαλονιάς. Το ζήτημα αυτό, προσεγγίστηκε αφενός μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και αφετέρου μέσω πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση κρίθηκε ιδιαίτερα βοηθητική στην συλλογή δευτερογενών δεδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC MARKETING PLANNING PROCESS IN CULTURAL & ATHLETIC TOURISM: THE CASE OF MARATHONAS. PROPOSAL FOR THE CREATION OF A UNIFIED ARCHAEOLOGICAL –THEMATIC PARK [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Κόκκος, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Πολιτισμός και τουρισμός. Δύο έννοιες που συμβαδίζουν, αφού ο πολιτισμός μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης του τουρισμού και αντίστοιχα ο τουρισμός συμβάλλει στην αύξηση των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία. Η Ελλάδα διαθέτει πλούσια ιστορία με πολλούς αρχαιολογικούς θησαυρούς, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις είτε παραμένουν στα αζήτητα είτε δεν αξιοποιούνται επαρκώς για τη...