Κριτήρια αναζήτησης: Παιδικό κοινό
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παιδικό κοινό Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual Communication and children-youth audiences. Analysis of the message of the posters for the International Children’s Book Day. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑΚΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η αφίσα αποτελεί τη συνεπτυγμένη οπτική απεικόνιση ενός μηνύματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αφίσα ως μέσο επικοινωνίας και έμπνευσης για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και αναλύει τα μηνύματα δώδεκα (12) αφισών διαφορετικής χωροχρονικής προέλευσης με βάση τη σημειωτική θεωρία των Saussure, Peirce και Barthes και τη γραμματική του οπτικού σχεδιασμού των Kress & Van Leeuwen....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The theater for children΄s audience. Examples of capturing Greek reality and theatrical message through social, historical and cultural pointers in playwriting [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Παριάρου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο θέατρο για παιδικό κοινό και ειδικότερα στον τρόπο με τον οποίο η θεατρική γραφή προβάλλει το εκάστοτε θεατρικό μήνυμα, αποτυπώνοντας εκ παραλλήλου την ελληνική πραγματικότητα μέσα από κοινωνικούς, ιστορικούς και πολιτισμικούς ενδείκτες. Κύριες παράμετροι προσέγγισης της διαδικασίας αυτής είναι ο παιδαγωγικός ρόλος θεατρικών έργων για παιδιά, η λειτουργία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Strategies, Educational Programs and Children Audience: The Case of Archaeological Museum of Piraeus [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καρανάση, Αθηνά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία στη σύγχρονη κοινωνία έχοντας μορφωτικό, κοινωνικό και ψυχαγωγικό ρόλο επιδιώκουν με διάφορους τρόπους και μέσα την επικοινωνία με το κοινό. Η χάραξη επικοινωνιακής στρατηγικής είναι επιβεβλημένη για την εκπλήρωση, τόσο της αποστολής, του οράματος και των στόχων του πολιτιστικού οργανισμού, όσο και για τη δημιουργία μιας ουσιαστικής και συνεχούς σχέσης με το κοινό. Μια ιδιαίτερη κατηγορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The" water civilisation" in the Municipality of Argos-Mycenae.Cultural walks and educational programs in the archaeological sitew andmuseums of the Municipality of Argow-Mycenae for primary school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗ, ΜΗΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου, μέρος της οποίας είναι και ο πολιτισμός του νερού, αποτελεί σπουδαίο απόθεμα για την ανθρωπότητα. Η ορθολογική διαχείρισή της οφείλει να απευθύνεται στο σύνολο της κοινωνίας και πρωταρχικά στα παιδιά. Ειδικότερα τα εκπαιδευτικά προγράμματα σε μουσεία και οι πολιτιστικοί περίπατοι σε σχετικούς χώρους αποτελούν βασικά εργαλεία για την προσέγγιση του παιδικού κοιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Designing communication policy, modern technologies and attracting children's audiences: The Case of the Acropolis Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση της πολιτιστικής επικοινωνίας δίνοντας έμφαση στην προσέλκυση κοινού και τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που αποτελούν μέρος της καθημερινότητας στη σημερινή εποχή. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνεται και τους τρόπους ευαισθητοποίησής του, γίνεται λόγος για την προσέγγιση και προσέ...