Κριτήρια αναζήτησης: ΠΡΟΩΘΗΣΗ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΡΟΩΘΗΣΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Research: the Identification of Customer Valued Factors in the Industry of Food Delivery and their Projection to the Drink & Beverage Segment. [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: FIORAVANTES, PAVLOS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This dissertation will explore the service of home delivery of Food & Drinks as one of the most profitable and growing industries in Greece and world wide. The contrast between the food and the drink segments will be pointed out, as the former has managed to uplift store geographical boundaries and service more customers in contradiction to the latter which seems to be loosing profits. The Drink i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual Communication and Film Festival: The Festival Posters of the Athens International Film Festival «Premieres Nights» As an Instrument of Communication and Promotion (1995-2018). [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): «Η διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας είναι ένα από τα κύρια εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει σήμερα ένας πολιτιστικός οργανισμός προκειμένου να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με το κοινό του, να χτίσει την ταυτότητά του, να προωθήσει τους στόχους και τις δραστηριότητές του» (Sifaki & Papadopoulou, 2015 ꞉ 458). Στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής τους οι πολιτιστικοί οργανισμοί για να γνωστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MARKETING PLAN OF KEFALONIA ISLAND -STRATEGY FOR DEVELOPMENT AND PROMOTION OF ALTERNATIVE FORMS OF TOURISM [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: ΜΕΝΑΓΙΑ, ΛΕΥΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η Κεφαλονιά, ως ένας εξέχων και ιδιαίτερα σημαντικός τουριστικός προορισμός, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό που έχει μαζικό χαρακτήρα, με ελάχιστες επιρροές να προέρχονται από άλλες ...