Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μοντέλα Επικοινωνίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and Communication of Ecclesiastical Museums, The Case of Benizelos Mansion (House of Hagia Filοthei) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-9-2024
ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΚΑΡΟΓΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνία των εκκλησιαστικών μουσείων, εστιάζοντας στο Αρχοντικό των Μπενιζέλων, γνωστό και ως Οικία της Αγίας Φιλοθέης. Σκοπός της είναι η ανάλυση της διαχείρισης και επικοινωνίας που ακολουθείται και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους. Στο θεωρητικό μέρος αναπτύσσονται οι έννοιες της πολιτιστικής διαχείρισης και οι δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The new Acropolis museum and its impact to the social web: The use of new technologies in terms of the promotion and enhancement of several social assets inside the social field. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
Περίσος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το νέο μουσείο της Ακρόπολης, μέσα από την χρήση των νέων τεχνολογιών, καταφέρνει να διευρύνει τους δίαυλους επικοινωνίας του και να εκμηδενίσει τις αποστάσεις με το κοινωνικό περίγυρο στον οποίο και απευθύνεται. Προσφέρει την δυνατότητα με το άγγιγμα ενός κουμπιού, στον κάθε επισκέπτη να περιηγηθεί διαδικτυακά και να ανακαλύψει τον πολιτισμικό του πλούτο μέσα από διάφορες ψηφιακές εφαρμογές κοιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication policy of small cultural organisations: The case study of the Opseis Theatre. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή και στις δυσκολίες που παρουσιάζονται καθημερινά, ο πολιτισμός δεν παύει να είναι μία από τις σημαντικότερες κοινωνικές δραστηριότητες. Οι οικονομικές δυσκολίες, η πανδημία Covid18 αλλά και το νέο τεχνολογικό περιβάλλον, είναι λίγα από τα θεμάτα τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει, να προσαρμόσει τη λειτουργία του αλλά και να επιζήσει. Οι προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, με την τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural and Communication Strategy for the Promotion of Cultural Activities in Local Government - The case of the Municipality of Glyfada [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Λύγουρη, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετασθούν οι μέθοδοι και οι πρακτικές επικοινωνίας του Δήμου Γλυφάδας στο πραγματικό και ψηφιακό περιβάλλον, να αναλυθεί η επικοινωνιακή στρατηγική στα πλαίσια της πολιτιστικής δράσης του πολιτισμικού οργανισμού του Δήμου Γλυφάδας - Κ.Α.Π.ΠΑ. και να αναδειχθεί η σύνδεση του Δήμου με τον Πολιτισμό και τους τρόπους επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Communication policy of the Hellenic Film Archive: the case of the Cinema Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Λεμονίδου, Δέσποινα-Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εντάσσεται στο γνωστικό πεδίο της Πολιτιστικής Επικοινωνίας και της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και εξετάζει ως μελέτη περίπτωσης την Ταινιοθήκη της Ελλάδας και το Μουσείο Κινηματογράφου. Μέσα από μία ιστορική ανασκόπηση της εξέλιξης του κινηματογράφου, την ίδρυση και την εξέλιξη των πρώτων Ταινιοθηκών, την ίδρυση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Αρχείων (FIAF) το 1938, κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The educational programs as part of the communication policy of the cultural organizations. The case of Piraeus Bank Group Cultural Foundation (PIOP) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ευαγγέλου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι σημερινοί πολιτιστικοί οργανισμοί, την εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής επανάστασης εφαρμόζουν ποικίλες επικοινωνιακές στρατηγικές με σκοπό να γίνουν κύτταρα εκπαίδευσης στην υπηρεσία της κοινωνίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των θεωριών που αφορούν την επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών καθώς επίσης και την εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθούν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the Social Media Networks to promote the cultural activities of Local Government Organizations: The case of "Para thin 'alos" festival of Municipality of Kalamaria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΠΛΟΣΚΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός, αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο οι κοινωνίες οικοδομούν την ιδιαίτερη ταυτότητά τους. Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης, ως ανεξάρτητες και αυτοτελείς διοικήσεις, διαμορφώνουν και ασκούν πολιτιστική πολιτική στα τοπικά τους όρια και πραγματοποιούν πολιτιστικές εκδηλώσεις, με σκοπό τη συντήρηση και διάδοση της ιδιαίτερης ταυτότητάς τους. Τα φεστιβάλ αποτελούν ιδιαίτερες εκδηλώσει...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Θεοδοσίου, Κλεονίκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στον Ελληνικό χώρο, η πλούσια και δυναμική παρουσία των συλλογών του παραδοσιακού ενδύματος, αποτελεί αντικείμενο έκθεσης που προβάλει την ιστορία και την παράδοση του Ελληνικού πολιτισμού με τον οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η παραδοσιακή ενδυμασία, έχοντας κατοχυρώσει τη σημασία της ως μουσειακό έκθεμα, μέσα από μουσεία και εκθέσεις, τείνει να συνδέεται με τη μνήμη του παρελθόντος, τη λαϊκή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Conception and analysis of a cultural message in a digital environment. Presentation and analysis of promotional posters .The Cases of International Short Film Festival in Drama (2015) and International Film Festival “Opening Nights" (2015). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2018 [2018-09-11]
Καχέλου, Μεταξία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια έχει ως κύριο στόχο την ανάδειξη του ρόλου του μηνύματος στην πρόσληψη ενός πολιτιστικού γεγονότος. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν, ότι τα μηνύματα αποτελούν μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός πολιτιστικού οργανισμού, γίνεται προσπάθεια διερεύνησης του πλαισίου δράσης και της δομής τους, καθώς και της επικοινωνίας τους με το ευρύτερο κοινό. Επικεντρωνόμαστε αρχικά στην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication actions and programs to attract children and teenagers to Cultural Organizations. The innovative actions of the Eugenides Foundation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος χαρακτήρας των πολιτιστικών οργανισμών θεωρείται πολυδιάστατος και πολυποίκιλος. Άξιο επισήμανσης αποτελεί το γεγονός, ότι οι χώροι πολιτισμού ως οι κυρίαρχοι αντιπροσωπευτικοί φορείς πολιτισμικού και ιστορικού περιεχομένου, υποτάσσονται σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο, αντιτιθέμενο και αναπροσαρμοζόμενο περιβαλλοντικό πλαίσιο, κύρια χαρακτηριστικά του οποίου συνιστούν το υψηλό τεχνολογικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Cultural communication and promotion of the cultural heritage. The case of the archaeological museum Arta [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΟΪΚΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η έννοια της επικοινωνίας βρίσκεται σήμερα σε κεντρική θέση στη λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών. Ο δυναμικός και πολύπλευρος χαρακτήρας της μπορεί να καταστεί εκμεταλλεύσιμος από τους ενδιαφερόμενους πολιτισμικούς φορείς προκειμένου να ολοκληρώσουν αποτελεσματικά τους στόχους τους. Η διαδικασία της επικοινωνίας ως προς τα συστατικά της στοιχεία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο ώστε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A cravat story in terms of communication and cultural management [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2016 [2016-02-27]
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΚΕΙΜ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία αναλύει μια πράξη επικοινωνίας ενός πολιτιστικού οργανισμού. Επιλέγεται η ιστοσελίδα του κροατικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού Academia Cravatica, η οποία επικοινωνεί τον σκοπό και τις ενέργειές του στο κοινό σχετικά με την πολιτιστική ιστορία της γραβάτας. Υποστηρίζεται η σημασία της επικοινωνίας στο πολιτιστικό πεδίο, καθώς το υπό μελέτη παράδειγμα βρίσκεται στη μέση συγκρουόμε...